قانون کیلویی چند؟!

سید محمدصادق محمدی وفایی: به هر کارمند و وزیر و معاون وزیری که می رسی از قانون و قانون گرایی می گویند .دل خوش می شویم زیرا در پرتو قانون و قانون گرایی مملکت آباد می شود و زر و زورداران نیز با قانون طرفند اما نمی دانم چرا گاهی بی قانونی به صورت بخشنامه […]

نماز-جمعه-کوهدشت-۶۲

سید محمدصادق محمدی وفایی: به هر کارمند و وزیر و معاون وزیری که می رسی از قانون و قانون گرایی می گویند .دل خوش می شویم زیرا در پرتو قانون و قانون گرایی مملکت آباد می شود و زر و زورداران نیز با قانون طرفند اما نمی دانم چرا گاهی بی قانونی به صورت بخشنامه صادر می شود آن هم در دولتی که از امید و تدبیر می گوید.

مربیان پیش دبستانی که با ده ها زحمت و گرفتاری، فریاد و درددل خود را به گوش عالی جنابان مجلس و دولت رساندند. مجلس سخن حق مربیان معترض را تصویب کرد و شورای محترم نگهبان نیز تایید کرد. آنان از حق التدریسی شدن خود فرحناک شدند و این پیروزی را به همدیگر تبریک گفتند .غافل ار آن که جوجه را باید آخر پاییز شمرد و اجرای قانون مربیان را در اول پاییز! اکنون که به مهرماه نزدیک می شویم مربیان به مدارس مراجعه می کنند تا به ثبت نام نونهالان پیش دبستانی بپردازند و لی برخی از مدیران به صراحت می گویند از وزارت بخشنامه آمده است که برای پیش دبستانی ها از بازنشستگان و ….استفاده کنیم نه مربیان پیش دبستانی!

یاللعجب اگر مجلس در راس امور است و نظرشورای محترم نگهبان ارزشمند است و قانون فصل الخطاب است چرا از مدارس و وزارت آموزش و پرورش ندای قانون کیلویی چند به گوش ها می رسد؟!