مهمترین رویداد کشور در حوزه شناسایی ابتکارات و اختراعات در خرم‌آباد برگزار می‌شود

جشنواره «رویش زاگرس» مهمترین رویداد کشور در حوزه شناسایی ابتکارات و اختراعات است.

۱۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲

جشنواره «رویش زاگرس» از هجدهم شهریورماه به مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، حمزه امیری، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان با اعلام این خبر گفت: جشنواره «رویش زاگرس» مهمترین رویداد کشور در حوزه شناسایی ابتکارات و اختراعات است.

وی تجاری‌سازی اختراعات و ترویج فرهنگ کارآفرینی و دانش‌بنیان را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد و مشارکت جدی تمام دستگاه‌های علمی و اجرایی استان را در روند برگزاری این جشنواره خواستار شد.

امیری در ادامه به اهمیت مشارکت و همکاری آموزش‌وپرورش استان در جشنواره رویش زاگرس اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌وپرورش گسترده‌ترین دستگاه آموزشی و فرهنگی و بزرگترین جامعه هدف جشنواره اختراعات است. به همین دلیل امید است بتوان از ظرفیت‌های آن برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره سود برد.

وی افزود: به همت بنیاد نخبگان استان لرستان و به منظور برگزاری هرچه بهتر جشنواره رویش زاگرس علاوه بر برگزاری نشست مطبوعاتی با هدف اطلاع‌رسانی، نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی نیز با دیگر نهادهای ذی‎ربط استان مانند آموزش‌وپرورش برگزار شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان همکاری مستمر در برنامه‌ریزی‌های اجرایی-آموزشی و شناسایی استعدادهای‌برتر را از جمله فعالیت‌های مشارکتی بین بنیاد نخبگان استان و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: برگزاری جشنواره رویش زاگرس می‌تواند نقطه عطفی در تعاملات بنیاد نخبگان با دیگر دستگاه‌های استان در راستای تحقق اهداف کشور در حوزه نخبگان و مستعدین‌برتر باشد.