برگزاری جلسه شورای سلامت شهرستان رومشکان

به گزارش خبرنگار کشکان،جلسه شورای سلامت شهرستان رومشکان به مناسبت روز بهورز در فرمانداری و با حضور فرماندار و برخی از مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد، ابتدا آقای رومیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت همکاری و هماهنگی […]

IMG_0287

به گزارش خبرنگار کشکان،جلسه شورای سلامت شهرستان رومشکان به مناسبت روز بهورز در فرمانداری و با حضور فرماندار و برخی از مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد، ابتدا آقای رومیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت همکاری و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان در زمینه پیشگیری از بیماریها و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان شد.

در ادامه دکتر محمدی نژاد فرماندار شهرستان رومشکان ضمن تبریک این روز به همه بهورزان، نقش آنها را در سلامت و بهداشت جامعه مهم و کلیدی شمرد. ایشان با تاکید بر هماهنگی همه دستگاهها در پیشگیری از بیماریها و ارتقاء سلامت و بهداشت شهرستان اظهار داشتند: بافت شهرستان رومشکان به گونه ای است که روستاهای ما در فواصل کمی از هم قرار دارند و شیوع بیماری در یک روستا باعث گسترش سریع آن بیماری در روستاهای همجوار می شود. ما باید در کنار فرهنگ سازی، بهداشت و سلامت در روستاها را نهادینه و ساماندهی کنیم.

IMG_0294

ایشان در پایان ضمن تشکر از زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مردم این مژده را دادند که استاندار محترم  و آقای دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جریان بازدیدی که اخیراً از بیمارستان امام خمینی شهرستان کوهدشت داشتند قول مساعد دادند که به زودی ۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان اختصاص داده شود.

در پایان آقای بازوند مدیر ثبت احوال شهرستان رومشکان با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی یکی از اساسی ترین و مهمترین اهرم های برنامه ریزی در کشور است، گفت: ثبت به روز آمار جمعیتی زیربنای توسعه کشور است و از بهورزان خانه های بهداشت تقاضا نمودند نسبت به اعلام به موقع وقایع حیاتی با ذکر مشخصات کامل و ارائه آمار هفتگی و ماهانه به اداره ثبت احوال همکاری نمایند.