در این بازار اگر سودی ست با «درویش» خرسند است!

مصطفی شکری*/ کشکان: مهندس اسماعیل دوستی یکی از سرمایه های ارزنده دیار لرستان و شهرستان کوهدشت است. مردی که از شهرداری گراب تا عضویت شورای شهر تهران را آرام آرام و با تکیه بر هوش و ذکاوت خود طی کرده است. مردی خوش سخن و مردم دار که نمایندگی مجلس را از حوزه انتخابیه کوهدشت […]

DSC_0214

مصطفی شکری*/ کشکان:

مهندس اسماعیل دوستی یکی از سرمایه های ارزنده دیار لرستان و شهرستان کوهدشت است. مردی که از شهرداری گراب تا عضویت شورای شهر تهران را آرام آرام و با تکیه بر هوش و ذکاوت خود طی کرده است. مردی خوش سخن و مردم دار که نمایندگی مجلس را از حوزه انتخابیه کوهدشت تجربه کرده است. به خاطر ارادتی که به خدمت ایشان دارم، لازم دیدم نکاتی را به عرض ایشان برسانم.
جناب مهندس دوستی شما را از اصلاح طلبان زیرک و خوش سخن میدانم. اصلاحطلبی مردم دار با روابط عمومی قوی. بنده در زمینه انتخابات مجلس نهم با شما هم عقیده ام. در آن شرایط و در آن فضای سهمگین حمایت از یکی از ۳ اصولگرای حاضر (که تا به حال به نام اصولگرایی وارد مجلس نشده بود) را جهت شکستن فضای یاس و ناامیدی و ایجاد فضای نو را حرکتی قابل قبول و مثبت میدانم.
اما جناب مهندس دوستی بهتر از حقیر میدانید که شرایط انتخابات پیش رو کاملاً متفاوت است. اگر در دور قبل شرایط بر علیه اصلاحطلبان بود، و هر ندای منتقد و مستقلی “فتنه گر” خوانده می شد، اما در انتخابات پیش رو با طلوع دولت تدبیر و امید و فضای مثبتی که ایجاد شده است، اندک اندک فضا برای خدمت همه دلسوزانی که دل در گرو توسعه و تعالی این مرز و بوم دارند، مهیا می شود. یکی از سخنان زیبای حضرتعالی این است که ژنرال های اصلاحطلب وارد میدان شوند. بنده هم موافقم، مجلس آینده باید مجلس ژنرال ها باشد.
جناب مهندس دوستی عزیز، یقیناً بهتر از هر کس دیگری می دانید که شرایط استثنایی انتخابات قبل در این دور تکرار نخواهد شد. اگر در دور قبل آن شرایط استثنائی فراهم بود، در این دور “ز مهر او چه می‌پرسی؟ در او همت چه می‌بندی؟”
جناب مهندس دوستی زیبنده است اکنون که ندای وحدتی از سوی سایر اصلاحطلبان به گوش می رسد (چه وحدتی که بین آن شش عزیز باشد یا هر وحدت دیگری که مورد اقبال عمومی باشد) حضرتعالی هم نقش مثبت و سارنده و همیشگی تان را نشان دهید تا با همدلی و همراهی و همفکری دوستان همفکر و اصلاحطلب قدم مثبتی برداشته شود.
یقیناً مهندس دوستی زیرک و سیاس نمی خواهد که نام نیکش را در جایی که شایسته نیست، هزینه کند. امید که ندای وحدت همه گیر و فراگیر شود و همه کسانی که دل در گرو منش اصلاح خواهی و اصلاح طلبی دارند به اجماعی مبارک در دل جریان اصلاحطلب روی آورند. امیدوارم که جناب مهندس دوستی هم به همراهی سایر همفکران خرسندی دهد. زیرا که یقیناً در این بازار اگر سودی ست با “درویش” خرسند است!

 

*دانشجوی دکتری اقتصاد بین الملل

دبیر سرویس اقتصاد کشکان