بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی بخش طرهان شهرستان کوهدشت

به گزارش کشکان، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران شهرستان و بخش طرهان ۹ پروژه عمرانی در این بخش به بهره برداری رسید. این پروژه ها شامل گازرسانی به روستاهای گراب کوچک ، دم روستان با بهرمندی […]

roozecharoom8

به گزارش کشکان، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران شهرستان و بخش طرهان ۹ پروژه عمرانی در این بخش به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل گازرسانی به روستاهای گراب کوچک ، دم روستان با بهرمندی ۳۵۰ خانوار و جمعیت ۲۲۰۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ، مجتمع آبرسانی چاه شوره با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان و ۶ پروژه مربوط به شهرداری گراب با اعتباری بالغ بر ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشند.

محمدی فرماندار کوهدشت در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت : این هفته فرصت ارزنده ای برای انعکاس خدمات و تلاش های دولت است که باید با همکاری این مهم به درستی انجام شود.وی گفت : در دو سال گذشته تلاش ها و فداکاری های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و معضلات داخلی و خارجی، با وجود شرایط پرتلاطم و مانع تراشی های غیر منصفانه، بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار گفت: مرور منصفانه و واقع بینانه کارنامه عملکرد دولت یازدهم گویای توفیقات و دستاوردهای ارزنده و کم نظیری است که در سایه تدبیر و مجاهدت دولت و همدلی و همکاری مردم و مسوولان بدست آمده است.

roozecharoom7

حضور اینجانب و بخشداران تابعه در نماز جمعه و سخنرانی درباره دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید ضروری است و با توجه به نام گذاری امسال به نام سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی ملت و دولت ، ارائه گزارش و ارتباط با مردم می تواند در تحقق این شعار مهم موثر باشد.

این پروژه ها شامل گازرسانی به روستاهای گراب کوچک ، دم روستان ، مجتمع آبرسانی چاه شوره با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان و ۶ پروژه مربوط به شهرداری گراب می باشند.

محمدی فرماندار کوهدشت در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: این هفته فرصت ارزنده ای برای انعکاس خدمات و تلاش های دولت است که باید با همکاری این مهم به درستی انجام شود.وی گفت: در دو سال گذشته تلاش ها و فداکاری های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و معضلات داخلی و خارجی، با وجود شرایط پرتلاطم و مانع تراشی های غیر منصفانه، بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار گفت: مرور منصفانه و واقع بینانه کارنامه عملکرد دولت یازدهم گویای توفیقات و دستاوردهای ارزنده و کم نظیری است که در سایه تدبیر و مجاهدت دولت و همدلی و همکاری مردم و مسوولان بدست آمده است.