حکایت پست های بلاتصدی اداره آموزش و پرورش کوهدشت!

آموزش و پرورش به عنوان نهاد فرهنگی اجتماعی، نقشی اساسی و بی بدیل در تربیت نیروی انسانی، تولید سرمایه اجتماعی و فرهنگی و در فرایند رشد و تعالی ایفا می کند، به گونه‌ای که می توان آینده را در آیینه آموزش و پرورش امروز مشاهده کرد. یکی از مشکلات و چالش های اداره آموزش و […]

miz_749آموزش و پرورش به عنوان نهاد فرهنگی اجتماعی، نقشی اساسی و بی بدیل در تربیت نیروی انسانی، تولید سرمایه اجتماعی و فرهنگی و در فرایند رشد و تعالی ایفا می کند، به گونه‌ای که می توان آینده را در آیینه آموزش و پرورش امروز مشاهده کرد.
یکی از مشکلات و چالش های اداره آموزش و پرورش کوهدشت، پست های بلاتصدی است!

معاونت آموزش ابتدایی حدود یک سال و معاونت پرورشی هم حدود ۳ ماه است که بلاتصدی است! شنیده ها از اختلاف نظر مسئولان در مورد جایگزینی این مسئولیت ها حکایت دارد.

بی شک تغییر و تحول در نظام مدیریتی ادارات و دستگاه های سطح شهرستان و کشور معمول بوده و حتی رئیس جمهور نیز که بالاترین مقام اجرایی کشور را دارا می باشد، بعد از گذشت ۴ سال تصدی مسئولیت را به دیگری واگذار می کند.

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ دکتر حسن روحانی با شعار “اعتدال” و “تغییر رویه موجود” به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. قطعاً یکی از اصلی ترین مطالبات حامیان دولت روحانی “تغییر” در راستای دولت تدبیر و امید است.

امید می رود که با حمایت و نظارت گودرز کریمی فر /مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان/ این پست های بلاتصدی هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.