رانندگان تاکسی محور کوهدشت- خرم آباد کار خود را تعطیل کردند

به گزارش خبرنگار کشکان، رانندگان تاکسی پایانه مسافربری کوهدشت- خرم آباد در اعتراض به عدم برخورد با خودروهای شخصی مسافربر از صبح امروز با تعطیلی کار خود مقابل این پایانه تجمع صنفی آرام برگزار نموده و موجب سرگردانی مسافران شده اند. آن ها معتقدند نهادهای مسئول باید برخورد شدیدتری با خودروهای شخصی داشته باشند که […]

DSC_0176

به گزارش خبرنگار کشکان، رانندگان تاکسی پایانه مسافربری کوهدشت- خرم آباد در اعتراض به عدم برخورد با خودروهای شخصی مسافربر از صبح امروز با تعطیلی کار خود مقابل این پایانه تجمع صنفی آرام برگزار نموده و موجب سرگردانی مسافران شده اند.

آن ها معتقدند نهادهای مسئول باید برخورد شدیدتری با خودروهای شخصی داشته باشند که علاوه بر لطمه به کسب و کار رانندگان دارای مجوز باعث به مخاطره افتادن امنیت جانی شهروندان نیز شده اند.

DSC_0183

یکی از مسافران این پایانه به خبرنگار کشکان می گوید: درست است تاکسی ها امنیت بیشتری داشته و ما قانوناً باید با آن ها به خرم آباد برویم اما نرخ کرایه شان بعضی مواقع دو برابر مسافربرهای شخصی است.

راننده ی یکی از خودروهای شخصی که مقابل پایانه منتظر سوار کردن مسافر است نیز به سمت خبرنگار ما آمده و می گوید: اگر ما کار داشته باشیم هیچ وقت به اینجا نمی آئیم تا هر روز با رانندگان پایانه جنگ اعصاب داشته باشیم. بیکاری دردی است که تا به آن دچار نباشی درکش نمی کنی.

پایانه مسافربری کوهدشت – خرم آباد که بیشتر عنوان گاراژ برازنده ی آن است هر روز صحنه ی کشمکش رانندگان دارای مجوز و مسافربرهای شخصی است که گاه به ضرب و جرح انجامیده و صحنه های زشتی از خود به جا می گذارد.

DSC_0179 DSC_0185

 

 

گزارش و عکس: میثم دوستی