بالگردی که با تأخیر ارسال شد نوش دارو پس از مرگ سهراب بود/ مشکل استخدام مربیان پیش دبستانی با این آزمون برطرف نمی شود

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با تأکید بر ضرورت ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها گفت: به لحاظ عدم توجه کافی از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست و وزرای جهاد کشاورزی و کشور و همچنین ستاد بحران آتش سوزی توسعه یافت و حدود یک هزار هکتار از بهترین جنگل های […]

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با تأکید بر ضرورت ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها گفت: به لحاظ عدم توجه کافی از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست و وزرای جهاد کشاورزی و کشور و همچنین ستاد بحران آتش سوزی توسعه یافت و حدود یک هزار هکتار از بهترین جنگل های کوهدشت نابود شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اللهیار ملکشاهی در نشست علنی (دوشنبه ۱۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: ‌به رئیس جمهور و وزرای کشور و جهاد کشاورزی تذکر می دهم در رابطه با اینکه علی رغم آتش سوزی در جنگل های بلوط استان لرستان به ویژه شهرستان کوهدشت، توجه کافی برای مهار آن نشده، اقدامات لازم را صورت دهند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به لحاظ عدم توجه کافی از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست و وزرای جهاد کشاورزی و کشور و همچنین ستاد بحران آتش سوزی توسعه یافت و حدود یک هزار هکتار از بهترین جنگل های کوهدشت نابود شد.

ملکشاهی افزود: بسیاری از مناطق جنگلی استان لرستان و همچنین حیات وحش این مناطق به دلیل آتش سوزی مورد آسیب جدی قرار گرفت، حال سوالی که مطرح می شود این است که چرا در نقاط مختلف کشور همچنان این اتفاقات می افتد و اقدام پیشگیرانه ای در این زمینه صورت نمی گیرد؛ کماابنکه چندی پیش جنگل های پلدختر نیز دچار آتش سوزی شد.

وی گفت: علی رغم پیگیری های حادثه آتش سوزی کوهدشت از سوی بنده و مسئولان استانی دولت هیچگونه وسیله مهارکننده آتش به منطقه اعزام نکرد و تنها یک بالگرد با تأخیر ارسال شد که نوشدارو پس از مرگ سهراب بود.

ملکشاهی افزود: در مهار آتش سوزی جنگل های لرستان فرماندار، بخشداران، مدیران، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و مردم محلی کوهدشت تلاش بسیاری کردند که جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یادآور شد: به وزیر آموزش و پرورش تذکر می دهم چرا آزمون مربیان پیش دبستانی به نام این عزیزان برگزار شده در حالی که برخی از آنان شرایط ثبت نام در آزمون را ندارند و نباید فراموش کرد بسیاری از آنان حدود ۱۵ سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنند که با وضعیت کنونی آزمون مشکل استخدام همچنان پابرجا خواهد ماند.