برگزیدگان مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور در خرم آباد به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند

کشکان: دبیر کمیته کشتی پیشکسوتان کشور گفت: برگزیدگان مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند. سیدعلی رفوگر افزود: نفرات اول و دوم اوزان مختلف این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی پیشکسوتان کشتی کشور برای حضور در مسابقات جهانی یونان که مهرماه امسال برگزار خواهد شد دعوت می شوند. […]

۸۱۷۰۰۶۸۰-۷۰۰۶۳۲۴۰

کشکان: دبیر کمیته کشتی پیشکسوتان کشور گفت: برگزیدگان مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند.

سیدعلی رفوگر افزود: نفرات اول و دوم اوزان مختلف این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی پیشکسوتان کشتی کشور برای حضور در مسابقات جهانی یونان که مهرماه امسال برگزار خواهد شد دعوت می شوند.

وی حفظ و ارتقاء جایگاه ارزشمند پیشکسوتان کشتی کشور درسطوح ملی و بین المللی را امری ضروری دانست و اظهار داشت : درجلسه آتی کمیته کشتی پیشکسوتان کشور دعوت از نفرات سوم این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی مطرح خواهد شد.

رفوگر به ضرورت نظم پذیری و مدیریت بهینه کلیه فعالیت های کشتی کشور اشاره نمود و تصریح کرد : بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در جهت اعتلای کشتی امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور هر ساله به طور منظم برگزار می شود،افزود : این مسابقات طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی و بر اساس بخشنامه ها برگزار می شود و ارفاق وزن نیز نخواهد داشت. دبیرکمیته کشتی پیشکسوتان کشور برگزاری مسابقات در سه رده سنی مختلف در لرستان را گامی مثبت ارزیابی نمود و اظهار داشت : همه پشتوانه های و سرمایه های کشتی کشور در این مسابقات شرکت نمودند و میزبانی لرستان در برگزاری این مسابقات در فاصله زمانی کوتاه ستودنی است.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کشور از روز چهارشنبه در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی شهر خرم آباد با حضور بیش از ۸۰۰ کشتی گیر و در ۷ رده سنی ۴۰-۳۵، ۴۵-۴۱، ۵۰-۴۶، ۵۵- ۵۱، ۶۰-۵۶، ۶۵-۶۱، و۷۰-۶۶ در ۵ وزن متفاوت آغاز شد.

کمیته پیشکسوتان کشور با حضور ابراهیم جوادی (رئیس کمیته)،سید علی رفوگر (دبیر کمیته)،محمد ابراهیم سیف پور، محمد دلیریان، علی اکبرحیدری، عسگری محمدیان این مسابقات را زیر نظر دارند.