در مراسمی از خدمات نیروی انتظامی استان لرستان تجلیل به عمل آمد

در مراسمی با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی- امنیتی استاندار از زحمات ، خدمات و تلاش های ۲ ساله سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونین و پرسنل نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد. در این جلسه سید سعید شاهرخی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در طی ۲ سال اخیر تلاشها و […]

dsc07023

در مراسمی با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی- امنیتی استاندار از زحمات ، خدمات و تلاش های ۲ ساله سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونین و پرسنل نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه سید سعید شاهرخی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در طی ۲ سال اخیر تلاشها و خدمات وافری داشته گفت: با جدیت و وظیفه شناسی نیروی انتظامی استان، عدم احساس امنیتی که در سالهای گذشته وجود داشته است هم اکنون جای خود را به احساس امنیت اجتماعی داده و اعتماد عمومی به امنیت در جامعه افزایش یافته است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار با تشریح همکاری های نیروی انتظامی با شورای تأمین استان گفت: موفقیت شورای تأمین در انجام وظایف خود مرهون تلاش و کوشش دستگاههای متولی از جمله نیروی انتظامی است و برنامه ریزی مناسب فرمانده نیروی انتظامی استان در طی این مدت توانسته است موجب ارتقاء شاخص های امنیتی استان در سطح کشور شود.

سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در طی ۲ سال اخیر ۳ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای افزایش ضریب امنیت و کاهش جرم در جامعه اجرا شده است گفت: استان لرستان قبلاً از جمله ۱۴ استان با ضریب امنیتی پایین در کشور بود که با اجرای این برنامه ها از این رده خارج شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با تشریح بخشی از برنامه های اجرا شده نیروی انتظامی از جمله پایش تصویری گفت: هم اکنون با انجام پروژه مهم و اثرگذار پایش تصویری به وسعت حدود ۳۵ کیلومتر مربع و اجرای سایر برنامه ها، شاهد کاهش جرم و بزهکاری در سطح وسیعی در جامعه هستیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات فرمانده نیروی انتظامی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.