رعایت مصالح و منافع آموزش و پرورش و آرامش خاطر فرهنگیان راهبرد اصلی کمیته نقل و انتقالات است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه کمیته نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان با اعلام این مطلب گفت : توجه به مصالح و منافع آموزش و پرورش ، احترام به شان و جایگاه رفیع معلمان ،تسهیل سازی در روند نقل و انتقالات و روان سازی در فرایند آن ،مهمترین رویکرد دستگاه تعلیم و […]

گودرز کریمی فر
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه کمیته نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان با اعلام این مطلب گفت : توجه به مصالح و منافع آموزش و پرورش ، احترام به شان و جایگاه رفیع معلمان ،تسهیل سازی در روند نقل و انتقالات و روان سازی در فرایند آن ،مهمترین رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت لرستان در رسیدگی به درخواست های نقل و انتقالات فرهنگیان است .
دکتر گودرز کریمی فر افزود : ما معتقدیم که باید تلاش شود تا فرهنگیان با آرامش فکری و طیب خاطر در مدارس حضور پیدا کنند و در فراهم کردن این شرایط هم با در نظر گرفتن مصالح و منافع آموزش و پرورش تسهیل سازی و روان سازی شود . کریمی فربا اشاره به بازنشسته شدن قریب ۷۰۰نفر از فرهنگیان لرستان در سال جاری تصریح کرد : آموزش و پرورش در ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی آینده سخت ترین شرایط را خواهد داشت ،چرا که از یک طرف با استقرار پایه نهم مواجه است و از طرفی با خروج قریب ۷۰۰نفر نیروی انسانی هیچگونه ورودی نخواهد داشت . وی اولین گروه فارغ التحصیلان دانشگاههای فرهنگیان را به بدنه آموزش و پرورش بهمن ماه ۹۵ اعلام کرد و گفت : تا ورود این نیروها باید با تدبیر ودرایت به دنبال ساماندهی بهینه نیروی انسانی بود . کریمی فر در ادامه به روان سازی و شفاف سازی کار کمیته نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت : در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دو مولفه معلم و دانش آموز توجه ویژه ای مبذول شده است چرا که معلم در فرایند تعلیم و تربیت نقش محوری و کلیدی را بر عهده دارد .
کریمی فر اذعان کرد : دستیابی به آموزش و پرورش مترقی و پیشرو شعار ماست و دستیابی به این شعار را در برنامه محوری ،پژوهش مداری و مدیریت اخلاق محور می دانیم .وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته در ستاد پروژه مهر گفت : کمیته ساماندهی نیروی انسانی یکی از کمیته های ستاد پروژه مهر است که باید تلاش مکند تا ساماندهی نیروی انسانی را حداکثر در نیمه اول شهریور به سامان برساند و در این خصوص هیچ آموزشگاهی در ابتدای مهر با مشکل معلم مواجه نشود .
در ادامه این جلسه با بررسی درخواست های نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان و اعلام نظر واحد های مربوطه تصمیمات لازم اتخاذ شد.