اجرای کنسرت رسمی گروه موسیقی ملی صبا در دورود

به گزارش کشکان، کنسرت رسمی گروه موسیقی ملی صبا به سرپرستی مختار فلاحی و خوانندگی ذبیح اله کردعلیوند در دورود اجرا می شود بنا به همین گزارش امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان عنوان نمود کنسرت رسمی گروه موسیقی ملی صبا به مدت یک شب در ساعت ۲۱ روز جمعه ۲ مرداد ماه سال جاری […]

۱۸۸۵

به گزارش کشکان، کنسرت رسمی گروه موسیقی ملی صبا به سرپرستی مختار فلاحی و خوانندگی ذبیح اله کردعلیوند در دورود اجرا می شود

بنا به همین گزارش امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان عنوان نمود کنسرت رسمی گروه موسیقی ملی صبا به مدت یک شب در ساعت ۲۱ روز جمعه ۲ مرداد ماه سال جاری در سینما کیهان  دورود  برگزار می گردد .

وی گفت بلیط‌های این کنسرت به علاقه‌مندان در ۲ مرکز به نشانی” هنرکده باربد ” واقع در خیابان راه آهن پاساژ مادر طبقه دوم ،  سینما ” کیهان” واقع در خیابان شریعتی عرضه خواهد شد.

عباسیان افزود در گروه موسیقی ملی صبا مختار فلاحی (ویلن و سرپرست گروه) ، ذبیح اله کردعلیوند (خواننده)، شهریار عینی تاری (تار)، میثم یاراحمدی (تنبک)، آرین امیری (سنتور)، علی مهران و مهرداد عزیزی (کمانچه)، امیر بیات(نی) و نوید کشاورز(ویلن) هنر نمایی می کنند.

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد این کنسرت به همت انجمن موسیقی دورود و استان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود برگزار می گردد.

 

خبر: مجتبی رومانی