توقیف خودرو حامل بیش از یک تن ذغال چوب غیرمجاز در کوهدشت

به گزارش خبرنگار کشکان، مأمورین اداره ی منابع طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان ۱۲۰۰ کیلوگرم ذغال چوب غیر مجاز کشف کردند. آزادبخت مدیر منابع طبیعی کوهدشت با اعلام این خبر به خبرنگار کشکان افزود: نیروهای یگان حفاظت با همکاری همیاران طبیعت بنابر گزارش واصله مطلع شدند ساعت ۳ بامداد […]

P1140298

به گزارش خبرنگار کشکان، مأمورین اداره ی منابع طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان ۱۲۰۰ کیلوگرم ذغال چوب غیر مجاز کشف کردند.

آزادبخت مدیر منابع طبیعی کوهدشت با اعلام این خبر به خبرنگار کشکان افزود: نیروهای یگان حفاظت با همکاری همیاران طبیعت بنابر گزارش واصله مطلع شدند ساعت ۳ بامداد امروز یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل ذغال چوب غیرمجاز در حال تردد در جاده ی کشماهور به سمت شهرستان است که راننده ی خودرو به همراه خودرو و ذغال های مکشوفه به میزان حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم به محل اداره منتقل و با دستور مقام قضایی توقیف شد تا پس از تشکیل پرونده و اخذ جرائم مراحل بعدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی سرمایه ی ملی و مشترک همه است خواستار مشارکت آحاد جامعه و اطلاع رسانی از طریق تلفن رایگان امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ شد.