گزارش تصویری/ بزرگداشت ۲۴ خرداد با حضور اصلاح‌طلبان در خرم‌آباد

عصر یکشنبه ساعت هفده موج گسترده ای از فعالان سیاسی و اجتماعی و مردم به سوی سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان شتافتند تا دو سالگی تولد حماسه بیست و چهار خردادماه نود و دو را جشن بگیرند. بسیاری از چهره های سیاسی شناخته شده چون محمد رضایی،سیدمهدی موسوی، سیدعیسی موسوی نژاد، علی تیموری و […]

عصر یکشنبه ساعت هفده موج گسترده ای از فعالان سیاسی و اجتماعی و مردم به سوی سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان شتافتند تا دو سالگی تولد حماسه بیست و چهار خردادماه نود و دو را جشن بگیرند.

بسیاری از چهره های سیاسی شناخته شده چون محمد رضایی،سیدمهدی موسوی، سیدعیسی موسوی نژاد، علی تیموری و بنیاد شهمرادی در این آیین شرکت کردند. شلوغی جمعیت به حدی بود که بسیاری سرپا ایستادند و بسیاری دیگر نیز بیرون از سالن اجتماعات جهاد کشاورزی در محوطه حضور یافتند. طبقه بالای سالن اجتماعات جهادکشاورزی نیز به سرعت پر از جمعیت شد. مهمان ویژه این آیین نیز حجت الاسلام رسول منتجب نیا بود. منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی کشور است. این آیین به همت ستادهای تدبیروامید استان لرستان و جمعی از کشنگران سیاسی و اجتماعی و اقتصادی برگزار شد.  قرار است استانداری لرستان نیز یک آیین جشن دیگر صبح دوشنبه بیست و پنجم خردادماه در همان سالن اجتماعات جهادکشاورزی استان لرستان برگزار کند. در اکثر شهرستان های استان نیز این جشن برگزار شده است.

۸۱۰۶۱۹۱۵۸_۱۵۳۴۴

۸۱۱۷۳۰۴۲۶_۶۲۰۶۳

۸۱۰۶۱۳۷۲۵_۱۷۴۰۹۸۱۰۶۱۸۵۵۰_۱۴۸۰۳

۸۱۱۷۱۰۱۰۲_۱۰۵۶۵۷

۸۱۰۶۱۸۸۵۲_۱۴۶۱۰

۸۱۱۷۳۴۴۶۳_۶۸۴۹۳

۸۱۰۶۱۲۸۱۳_۱۷۴۹۶