خبرنگاران و نویسندگان «کشکان» خود را برای جشنواره مطبوعات سال آینده آماده کنند

هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که از سوم خردادماه در خرم‌آباد آغاز شده بود، ششم خرداد‌ماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. پایگاه خبری کشکان علی رغم پتانسیل و غنای بالای مطالب منتشره، به علت اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۴ و لزوم […]

IMG14415792

هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که از سوم خردادماه در خرم‌آباد آغاز شده بود، ششم خرداد‌ماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

پایگاه خبری کشکان علی رغم پتانسیل و غنای بالای مطالب منتشره، به علت اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۴ و لزوم انتشار مطالب در سال ۹۳ برای شرکت در دوره هشتم جشنواره، نتوانست در این رقابت شرکت کند. البته لوگوی این پایگاه خبری در غرفه خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نمایشگاه جشنواره به نمایش درآمد.

نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان توانمند و دغدغه مند این پایگاه خبری می توانند از هم اکنون با انتشار مطالب خود، برای شرکت در دوره ی بعدی جشنواره آماده شوند.

گفتنی است، سایت های خبری دارای مجوز، تحت شمول قانون مطبوعات از حمایت های این قانون منتفع می شوند، از جمله دادگاه های آنان با حضور هیأت منصفه تشکیل می شود؛ بعلاوه از حمایت هایی نظیر یارانه، پرداخت حق بیمه خبرنگاران، امکان شرکت روزنامه نگاران آنان در جشنواره ها، غرفه در نمایشگاه مطبوعات و سایر حمایت ها برخوردار می شوند.