رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

  به گزارش کشکان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی احمد حاتمی نیا را به عنوان رئیس اداره حقوقی و املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد. احمد حاتمی نیا که کارشناس ارشد حقوق جزا دارد ، فرزند شهید و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد. ایشان […]

۰۴

 

به گزارش کشکان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی احمد حاتمی نیا را به عنوان رئیس اداره حقوقی و املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.

احمد حاتمی نیا که کارشناس ارشد حقوق جزا دارد ، فرزند شهید و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد. ایشان  در طول ۲۹ سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون تدریس در دبیرستان های استان، معاونت هنرستان فنی و حرفه ای، ۵ سال سابقه کار بعنوان کارشناس حقوقی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و ۹ سال سابقه کار بعنوان کارشناس مسئول حقوقی آموزش و پرورش شهرستان دورود را تجربه کرده است. وی در کنار این مسئولیت ها، فعالیت هایی مانند عضویت در شورای حل اختلاف فرهنگیان شهرستان های کوهدشت و دورود، نماینده تام الاختیار مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مستندسازی اموال غیر منقول آموزش و پرورش لرستان در سال ۱۳۹۳، کارشناس دادگستری شهرستان های کوهدشت و دورود و همچنین مدرس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود در رشته های حقوق مدنی، حقوق جزا و حقوق تجارت را عهده دار بوده است.

ایشان علی رغم پذیرش در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری خوزستان و لرستان در سال ۸۴ و پذیرش در آزمون قضاوت طرح نخبه گرایی آیت الله شاهرودی در سال ۸۷ تا کنون خدمت به جامعه ی فرهنگیان استان لرستان را بر فعالیت در این مشاغل ترجیح داده است.