انتصاب مسیب قبادیان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه

مدیر عامل سابق شرکت مخابرات لرستان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه منصوب شد. به گزارش کشکان به نقل از یافته، مهندس “مسیب قبادیان” طی حکم صادره از طرف مهندس “کاظم ابراهیمی‌صدرآبادی” مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه منصوب شد. وی که ۴۲ سال […]

۰-۸۳

مدیر عامل سابق شرکت مخابرات لرستان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش کشکان به نقل از یافته، مهندس “مسیب قبادیان” طی حکم صادره از طرف مهندس “کاظم ابراهیمی‌صدرآبادی” مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه منصوب شد.

وی که ۴۲ سال سن دارد پیش از این از ۸ آذر ۱۳۸۹ تا ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان فعالیت کرده است.

شایان ذکر است تا کنون “محمد‌ابراهیم محمدی” به عنوان سرپرست مخابرات استان کرمانشاه مشغول انجام وظیفه بوده است.

مراسم تودیع و معارفه قبادیان به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه روز یک‌شنبه در تالار انتظار کرمانشاه با حضور مسوولان شرکت مخابرات ایران و استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

قبادیان هفته گذشته با حضور در استان کرمانشاه با ابراهیم رضایی‌بابادی استاندار و دکتر هدایت حاتمی معاون منابع انسانی استانداری نیز دیدار و گفتگو کرد.
نکته جالب توجه این که هفته‌ی گذشته “حاتم سلیمانی” مدیر کل پست استان کرمانشاه به عنوان مدیر کل پست استان لرستان منصوب شد و اینک با انتصاب قبادیان که پیش از این مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان بوده، در جابه‌جایی مدیر بین این دو استان تساوی یک بر یک برقرار شد!