اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اقتصادی کوهدشت/ مشکلات کارخانه رب انار سیاب برطرف شود

استاندار لرستان گفت: مشکلات کارخانه رب انار سیاب باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، زیرا باعث اشتغال‌زایی و رونق منطقه می‌گردد. به گزارش کشکان به نقل از  روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال در کوهدشت که به منظور رفع مشکلات بیکاری این شهرستان تشکیل گردید، با بیان این […]

img_48751

استاندار لرستان گفت: مشکلات کارخانه رب انار سیاب باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، زیرا باعث اشتغال‌زایی و رونق منطقه می‌گردد.

به گزارش کشکان به نقل از  روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال در کوهدشت که به منظور رفع مشکلات بیکاری این شهرستان تشکیل گردید، با بیان این که مشکلات کارخانه رب انار سیاب باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد افزود: بر طرف کردن مشکلات این کارخانه موجب اشتغال‌زایی و رونق منطقه خواهد شد.

استاندار گفت: محصولات کارخانه رب انار سیاب صادراتی است و ما از تولید و صادرات که منجر به به اشتغال شود باید حمایت کنیم.

بازوند در خصوص لزوم تعیین تکلیف مصوبه دولت قبلی مبنی بر بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب از سد سیمره افزود: این که دولت مصوبه بدهد، اما کمیته تخصصی وزارت نیرو آن را وتو کند، منطقی نیست.

استاندار لرستان در خصوص اهمیت بحث آب در شهرستان کوهدشت افزود: با تامین آب مورد نیاز، کوهدشت رونق تازه‌ای خواهد گرفت و مشکل بیکاری در منطقه نیز کاهش می‌یابد‌ که انتظار می‌رود، مشکل فوق توسط مدیر عامل آب منطقه‌ای لرستان پی‌گیری شود و نتیجه را به ما اعلام کند که اگر مصوبه فوق غیرکارشناسی است، ابطال و در غیر این صورت عملیاتی شود.

در این جلسه که با حضور الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان، علی هادی‌چگنی معاون برنامه‌ریزی استاندار، محمدکرم محمدی فرماندار کوهدشت و جمعی از مدیران کل برگزار گردید، مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با لحاظ نمودن یارانه بهره بانکی برای رونق اقتصادی کوهدشت اختصاص یافت.