برخورد کامیون نفت‌کش با تریلر در کوهدشت یک کشته به جای گذاشت

کشکان: سرپرست سازمان آتش‌نشانی کوهدشت گفت: برخورد کامیون نفت‌کش با تریلر باری منجر به آتش گرفتن هر دو کامیون شد و راننده نفت‌کش در شعله‌های آتش سوخت. علی یار رضایی اظهار داشت: در ۲۰ کیلومتری زانوگه حوالی شهرستان کوهدشت برخورد کامیون نفت‌کش با تریلر باری منجر به آتش گرفتن هر دو کامیون شد. سرپرست سازمان […]

n00208824-t

کشکان: سرپرست سازمان آتش‌نشانی کوهدشت گفت: برخورد کامیون نفت‌کش با تریلر باری منجر به آتش گرفتن هر دو کامیون شد و راننده نفت‌کش در شعله‌های آتش سوخت.

علی یار رضایی اظهار داشت: در ۲۰ کیلومتری زانوگه حوالی شهرستان کوهدشت برخورد کامیون نفت‌کش با تریلر باری منجر به آتش گرفتن هر دو کامیون شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کوهدشت گفت: عصر امروز در محور کوهدشت ـ کرمانشاه در منطقه کمپ گنجعلی بلوران یک دستگاه نفت‌کش با یک تریلر باری که حامل دانه‌های روغن سویا بود برخورد کرد و کامیون نفت‌کش منفجر شد که منجر به آتش‌سوزی شد.

رضایی عنوان کرد: به تشخیص پلیس راهنمایی و رانندگی سرعت زیاد باعث این حادثه شده و شدت آتش‌سوزی به حدی بود که راننده نفت‌کش در دم جان باخت.

وی افزود: ماموران جان برکف آتش‌نشانی کوهدشت به محض اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام و عملیات طاقت‌فرسایی را انجام داده و در نهایت توانستند با مهار آتش‌سوزی جان راننده تریلر را نجات دهند.

خبر: احمد بساطی