رضایت مردم و مسئولان لرستانی از عملکرد یک سال نیروی انتظامی این استان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم و مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی استان لرستان به خصوص شهرستان خرم‎آباد در این مدت بیش از یک ساله راضی هستند. به گزارش کشکان به نقل از فارس، حجت‎الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر دیروز در دیدار خود با فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه […]

۱۳۹۳۱۰۰۹۰۰۰۹۳۱_PhotoA

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم و مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی استان لرستان به خصوص شهرستان خرم‎آباد در این مدت بیش از یک ساله راضی هستند.

به گزارش کشکان به نقل از فارس، حجت‎الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر دیروز در دیدار خود با فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در خصوص کاهش جرائم، نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح را مظهر نظم، انضباط و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست. وی افزود: خدا را شکر مردم و مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی استان لرستان به خصوص شهرستان خرم‎آباد در این مدت بیش از یک ساله راضی هستند و اینجانب هم از وضعیت موجود امنیت و تلاش‌های صورت گرفته توسط این نیرو رضایت دارم و خداروشکر تاکنون کسی تحت عنوان نارضایتی و یا گلایه‌ای از ضعف عملکرد این نیرو و یا نارضایتی از امنیت موجود به ما مراجعه نکرده است که قطعا رضایت مردم رضایت خداوند متعال را درپی دارد، نیروی انتظامی همان‌طور که از نامش برمی‌آید، وظیفه سنگین برقراری امنیت و حفظ نظم و انضباط در جامعه را به عهده دارد و اگر چه حفظ نظم در جامعه تلاش زیادی را می‌طلبد، اما هرچه تلاش در این راستا بیشتر باشد، اجر بیشتری را نزد خداوند به همراه دارد. وی اظهار داشت: بحث نظم و انضباط یک مقوله همیشگی بوده و تعطیل‌بردار نیست و خدمت به مردم شریف و نظام اسلامی یک افتخار است و ما برقراری این نظم و امنیت در جامعه را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم. امام جمعه خرم‎آباد بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را ناشی از عدم آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم دانست و تصریح کرد: ما آمادگی داریم، تا چه از طریق تریبون نمازجمعه و چه به صورت حضوری در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم همکار و همیار نیروی انتظامی باشیم.