دعوت از مردم کوهدشت و بخش های تابعه برای شرکت در مراسم استقبال از شهدای گمنام

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: یک هزار و چهارصد مکان در کشور برای میزبانی از شهدای گمنام در نوبت قرار دارند.

۱۴۲۵۱۰۹۴۳۵

به گزارش کشکان، سرهنگ پاسدار عباس آدینه وند اظهار داشت:  پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس، هم زمان با شهادت حضرت زهراء(س) و ایام فاطمیه ، ۱۳ اسفندماه در تپه شهدای شهر گراب بخش طرهان شهرستان کوهدشت لرستان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: انس با شهداء به ویژه شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور، برکات معنوی بسیاری به همراه داشته است.

این همرزم شهدای گرانقدر بیان داشت: پیکرهای طیبه ۸۰ شهید گمنام که دوره اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ابوفلوس، مجنون، العماره و زبیداد تفحص شده اند در ایام فاطمیه در ۴۲ نقطه از ۲۵ استان کشور از جمله شهر گراب کوهدشت تشییع و خاکسپاری می شوند.

سرهنگ آدینه وند بیان کرد: امروز به برکت خون مطهر شهداء، آمریکا در مقابل ملت شهید پرور ایران مستاصل شده است و نمی داند تحریم ها را بردارد یا ادامه دهد، زیرا هر دو راه را موجب شکست خود می داند.

وی ادامه داد: زمان نشان داده که ملت ایران هرگز در مقابل فشارها، سر خم نمی کند و در شرایط حاضر پس از گذشت ماه ها از دور جدید مذاکرات هسته ای، ادامه تحریم های ظالمانه تنها ملت ما را متحد تر می کند.

سرهنگ آدینه وند با اشاره به مقام و جایگاه شهدا، اظهار کرد: شهدا راه عبور از غفلت زدگی را برای ما روشن کرده اند.

فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت خاطرنشان کرد: حضور چشم گیر رزمندگان شهرستان کوهدشت در جبهه های حق علیه باطل و تقدیم بیش از ۱۶۶۸ مجروح، جانباز و آزاده و ۵۱۴ شهید سر افراز از خطه نشانگر انقلابی بودن مردم این سامان است.

سرهنگ آدینه وند با بیان اینکه مراسم استقبال شهدای گمنام بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه از میدان کشاورز با حضور آحاد مردم شهید پرور، ایثارگران، خانواده های معظم شهداء، رزمندگان و مسئولین تا یادمان شهدای گمنام شهرمان واقع در میدان معلم انجام خواهد شد و سپس مراسم بدرقه به شهر گراب صورت می گیرد؛ اظهار داشت: همچنین در شب شهادت حضرت زهراء (س) شبی با شهداء و وداع با شهداء در محل سپاه گراب برگزار می گردد و در صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۱۲/۱۳ مراسم معنوی تشییع و تدفین پیکر مطهر آنان  از شهر گراب به طرف تپه شهداء گراب(شاداب کوه) برگزار خواهد شد.

وی در پایان از مردم ولایتمدار دعوت به عمل آورد که در این مراسم معنوی حضور پررنگی داشته باشند و بیان داشت: انشاء ا… دین خود را به شهدای گرانقدرمان ادا کرده و در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت سهیم باشیم و در واقع خودمان را بیمه کنیم که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز “شهداء مثل آیه های قرآن مقدسند” پس با همه وجودمان در این مراسم نورانی شرکت و نسبت به شهداء ادای احترام و قدردان ایثار، فداکاری و مجاهدت خانواده های معزز شهداء باشیم و روحیه خدمتگزاری را در خود تقویت نماییم.