معرفی دو لرتبار به عنوان قویترین مردان ایران

علی پالیوند با کسب ۹۳ امتیاز به عنوان قویترین مرد ایران معرفی شد/باجلان سوم شد..

به گزارش کشکان، رقابت‌های قویترین مردان ایران که از روز چهارشنبه هفته‌گذشته آغاز شده بود با برتری ورزشکارانی از استان‌های قزوین، البرز و تهران پایان یافت و رسما پرونده نهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران بسته شد.

بیش از ۶۰ نفر از ورزشکاران و قهرمانان‌ ایران‌زمین ۳ روز در مهیج‌ترین مسابقات‌ورزشی در شهر طبس‌گلشن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله دوم ۲۰ نفر و در مرحله‌سوم ۸ نفر از برترین‌های مسابقات به روز پایانی و رقابت نهایی راه یافتند.

حضور قهرمانان نامی ایران‌زمین در شهر طبس و حضور پرشور جوانان و مردم خونگرم طبسی، خاطرات خوشی را برای قویترین مردان ایران زمین رقم زد. در حاشیه این مسابقات حضور نادمی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام کشور، خودنگاه مسئول کمیته قویترین مردان ایران و قهرمانانی همچون ملکی، باجلان، علی‌یار و… رونق خاصی به این دوره از مسابقات داده بود.

این مسابقات شب‌گذشته با معرفی برترین‌های پایان یافت که ۴ نفر برتر به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا اعزام خواهند شد. با توجه به اهمیت مسابقات مرحله‌نهایی، فرامرز خود نگاه و مجتبی ملکی بر رقابت‌های پایانی نظارت داشتند. قابل ذکر است سجاد باجلان و علی پالیوند اصالتا لرستانی هستندکه اقای باجلان ساکن کرج و اقای پالیوند ساکن قزوین میباشند..

 

 DSC_0012

گزارش: ایمان مظفری