پاسخ اسماعیل دوستی به نامه کرم رضا پیریایی

به گزارش اختصاصی کشکان، به دنبال مصاحبه ی انتخاباتی اسماعیل دوستی نماینده ی ادوار کوهدشت، استاندار دولت محمد خاتمی و عضو فعلی شورای شهر تهران در هفته نامه ی کاسیت و بازنشر آن در پایگاه خبری کشکان، کرم رضا پیریایی استاندار دولت احمدی نژاد و دبیر فعلی شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به […]

Untitled-1

به گزارش اختصاصی کشکان، به دنبال مصاحبه ی انتخاباتی اسماعیل دوستی نماینده ی ادوار کوهدشت، استاندار دولت محمد خاتمی و عضو فعلی شورای شهر تهران در هفته نامه ی کاسیت و بازنشر آن در پایگاه خبری کشکان، کرم رضا پیریایی استاندار دولت احمدی نژاد و دبیر فعلی شورای اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به بخشی از اظهارات وی در خصوص خود پاسخ داد.(اینجا)

به دنبال انتشار نامه ی پیریایی، اسماعیل دوستی با ارسال متن زیر به دفتر پایگاه خبری کشکان به نامه ی پیریایی پاسخ داده است.

برادر گرامى جناب آقاى پیریایى

ادب حکم مى کند این مزاحمت مختصر را با سلام آغاز کنم.

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

١- براى حضرتعالى که در ٣٠ سال اخیر جشنواره اى از چرخش هاى سیاسى و فکرى را به نمایش گذاشته اید زیبنده نیست تجلى افراط و تفریط و رفتار میلى را در دیگران بیابید. شایسته نیست شما که از منتهى الیه چپ به منتهى الیه راست گردش کردید و سپس به معجزه هزاره سوم ایمان آوردید و به انسان کاملش تبرک جستید، با رجوع اخبارى به قرآن اعتدال را تعریف کنید. تبیین اعتدال را به اهلش بسپارید.

٢- انتظار داشتم پس از ماجراهاى اخیر آقاى محمدرضا رحیمى مدتى را به سکوت برگزار کنید. ظاهراً یکى از آثار هم نشینى با آقاى احمدى نژاد این است که خود را به ندیدن بزنید. اما این انتظار را از مردم نداشته باشید که آن ها هم خود را به ندیدن بزنند. در مقام یک دوست و همسنگر قدیمى توصیه مى کنم به احترام انقلاب و نظام و خون هاى پاکى که در این مسیر ریخته شده مدتى سکوت کنید. شاید سکوت این زخم ها را کهنه کند چون از التیام خبرى نیست.

٣- یادداشت شما براى منصرف ساختن آقاى استاندار از انتصاب نیروى شایسته اى چون آقاى کرم محمدى براى فرماندارى کوهدشت و نیز تلاش براى انتقال مدیران حلقه ى رحیمى به لرستان (با وجود خیل عظیم شایستگان اصلاح طلب) مصداق کارشکنى در کار مردمى است که به تدبیر دولت آقاى روحانى امید بسته اند. امیدوارم این توضیح مکفى باشد.

۴- به احترام اعصاب و روان مردم و همچنین سابقه ى رفاقت و برادرى با شما و ملتهب نکردن فضاى سیاسى منطقه، «درویشى» پیشه مى کنم و به همین پاسخ بسنده کرده و محاوره را ادامه نمی دهم «ور نه با تو ماجراها داشتیم».

اسماعیل دوستى

 

نامه ی کرمرضا پیریایی به استاندار لرستان برای اجتناب از انتصاب کرم محمدی به عنوان فرماندار کوهدشت:

 

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱