طرح پیوند مدرسه با مسجد برگزار شد+ تصاویر

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح پیوند مدرسه با مسجد در مدارس محله تازه آباد شاهیوند برگزار گردید. مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری فاطمیه گفت: طرح پیوند مدرسه با مسجد همه ساله در ایام دهه ی فجر و دهه ی محرم به منظور معرفی الگوی موفق در مدارس این […]

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح پیوند مدرسه با مسجد در مدارس محله تازه آباد شاهیوند برگزار گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری فاطمیه گفت: طرح پیوند مدرسه با مسجد همه ساله در ایام دهه ی فجر و دهه ی محرم به منظور معرفی الگوی موفق در مدارس این محله برگزار می گردد.

حسین ناصری در گفت و گو با خبرنگار کشکان گفت: در این طرح موفقیت های جوانان مسجدی برای دانش آموزان بیان می گردد تا زمینه جذب دانش آموزان به مسجد با شوق و ماندگاری بیشتر فراهم گردد.

وی تقویت پیوند و رابطه دانش آموزان با مساجد را هدف اصلی این طرح برشمرد و اضافه کرد: اگر این طرح در سطح کشوری به نحو احسن اجرا شود خیلی از دغدغه های فرهنگی کشور برطرف می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از آقای داریوش جعفری “مدیر مسئول ماه نامه پیشوک” و مدیران و معلمان مدارس این محله، گفت: ما از مسئولین آموزش و پرورش می خواهیم از ظرفیت فرهنگی مساجد برای پرورش و تربیت نسل جدید انقلاب نهایت تلاش و همت خود را به کار بگیرند تا به امید خدا در مدارس ما افرادی متعهد و متخصص تربیت شوند.

گزارش: حامد مهدی نیا

 

۲ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۳ ۴ ۵ ۶ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱