جشنواره هنرهای تجسمی بسیج فرصتی برای معرفی توانمندی های لرستان

کشکان: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع )لرستان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره دوسالانه سراسری هنرهای تجسمی بسیج در استان گفت: این جشنواره به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در لرستان برگزار می شود. سردار «مرتضی کشکولی» در گفت وگو با کمیته اطلاع رسانی جشنواره هنرهای تجسمی بسیج اظهار کرد: جشنواره سراسری هنرهای تجسمی از ۵ تا […]

کشکان: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع )لرستان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره دوسالانه سراسری هنرهای تجسمی بسیج در استان گفت: این جشنواره به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در لرستان برگزار می شود.

سردار «مرتضی کشکولی» در گفت وگو با کمیته اطلاع رسانی جشنواره هنرهای تجسمی بسیج اظهار کرد: جشنواره سراسری هنرهای تجسمی از ۵ تا ۸ بهمن ماه برگزارمی شود.

وی با بیان اهمیت و نقش هنرمندان بسیجی در انتقال فرهنگ واندیشه اسلامی افزود: هنرمندان متعهد با ارائه الگوهای ارزشمند بسترهای مناسبی را جهت تبلور استعدادهای جوانان وشکوفایی فرهنگ اسلامی ایجاد می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان رسالت هنرمندان را به طور عمومی حفظ وحراست از حدود وثغور فرهنگ جامعه عنوان کرد.

سردار کشکولی  با اشاره به اینکه  فرهنگ شامل مجموعه دستاوردهای معنوی جامعه درادوار مختلف تاریخ است اظهار کرد: جنگ نرم وتهاجم گسترده فرهنگی به واسطه ابزارهای ارتباطی آن از جمله دجالواره می تواند تاعمق هسته های اصلی جامعه نفوذ ومولفه های فرهنگی را دچار دگرگونی کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به جایگاه واهمیت هنرهای تجسمی گفت: هنرهای تجسمی این قدرت رادارد که الگوهای مناسبی از سبک زندگی ایرانی اسلامی،استکبار ستیزی ،وحدت اسلامی وحسن همجواری را به جامعه انتقال دهد.

وی اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی در سطح ملی به نحو شایسته می تواند توانمندیهای استان لرستان را معرفی وبستر مناسبی برای استفاده از نورانیت شهدای والامقام عرصه هنر استان باشد،هنرمندانی که باخلق آثار خود مواریث ارزشمندی رابه نظام و انقلاب هدیه کرده اند بدون شک اوج هنرنمایی هنرمندان شهید درپیوستن روح والایشان به لقاءالله است.