تعطیلی پتروشیمی، سیمان و ذوب آهن کوهدشت شایعه است

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه پتروشیمی شهرستان اجرایی خواهد شد. به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی در جمع مردم منطقه داوود رشید این شهرستان، افزود: خدمات دولت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هدیه نظام به مردم است. وی با بیان این‌که نظام در بخش‎های مختلف خدمات […]

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه پتروشیمی شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی در جمع مردم منطقه داوود رشید این شهرستان، افزود: خدمات دولت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هدیه نظام به مردم است.

وی با بیان این‌که نظام در بخش‎های مختلف خدمات گسترده‎ای را به مردم ارایه کرده است، اظهار کرد: در شهرستان کوهدشت پروژه پتروشیمی، کارخانه سیمان و ذوب آهن فعالیت داشته و شایعاتی مبنی بر تعطیلی آن‎ها کذب بوده و شایعه‎ای بیش نیست.

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس با اشاره به این‌که برخی موانع بر سر راه این پروژه وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موانع این است که هنوز بحث زمین این کارخانه به صورت قطعی حل نشده است، هم‌چنین از نظر مالی با مشکلاتی مواجهیم اما در مجموع روال عادی آن در حال انجام است.

ملکشاهی اضافه کرد: به منظور احداث و بهره‌برداری از این طرح ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‎گذاری ارزی و چهار هزار میلیارد ریال سرمایه‎گذاری داخلی تخصیص یافته است.