آغاز فعالیت سایت کوهدشت نیوز در شهرستان کوهدشت

سایت کوهدشت نیوز  پا به عرصه اطلاع رسانی  شهرستان کوهدشت نهاد و فعالیت خود را آغاز کرد. مقام معظم رهبری:اخبار خوب مفید و امید بخش را مخابره کنید. در دنیای امروز مطبوعات و رسانه‌های خبری در هر کشوری از بالاترین پتانسیل برای تحولات منطقه‌ای برخوردار می باشند و این چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. […]

سایت کوهدشت نیوز  پا به عرصه اطلاع رسانی  شهرستان کوهدشت نهاد و فعالیت خود را آغاز کرد.

مقام معظم رهبری:اخبار خوب مفید و امید بخش را مخابره کنید.

در دنیای امروز مطبوعات و رسانه‌های خبری در هر کشوری از بالاترین پتانسیل برای تحولات منطقه‌ای برخوردار می باشند و این چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. اکنون مردم و مسئولین به این حقیقت غیرقابل انکار رسیده‌اند که جایگاه رسانه‌ها در جامعه امروزی جایگاهی تاثیر گذار بوده و همین تغییر دیدگاه در مقایسه با گذشته سبب شده است روز به روز به تعداد این رسانه‌ها افزوده شود.

کار اطلاع رسانی و خبر یک زمانی فقط به صورت مکتوب (نشریات نوشتاری) انجام می‌گرفت اما دنیای امروز دریچه بزرگتری بنام فضای مجازی را به روی مردم باز کرده تا جایی که اکنون رسانه های مجازی در حال پیشی گرفتن از رسانه‌های مکتوب سابق هستند و استقبال مخاطبان اخبار فضای مجازی به حدی رسیده که بیم آن می‌رود نشریات مکتوب از دور خارج شوند. استان لرستان از جمله استان‌هایی است که از این قافله عقب نمانده و رسانه‌های مکتوب و مجازی بسیاری در آن ایجاد شده است.

به گزارش کشکان، در شهرستان کوهدشت نیز چندین رسانه‌ی خبری فعالیت دارند و کار اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند. پایگاه‌های خبری تحلیلی؛روشتا، بلوطستان، لکنا، میرملاس، کشکان، هومیان نیوز، حکمت و نشریه‌های مکتوب سیمره، آساره، بیان لر و… از این جمله‌اند. خوش‌بختانه این روزها رسانه‌ای اینترنتی دیگری بنام “کوهدشت نیوز” با مدیر مسولی و سردبیری امیرهوشنگ رشیدیان یکی از خبرنگاران و فعالین رسانه کوهدشت کار خود را آغاز کرده است. رشیدیان مدیر این سایت خبری با تاکید بر اینکه این پایگاه خبری را به مردم نازنین کوهدشت هدیه می کنم به کشکان گفت : پایگاه خبری تحلیلی کوهدشت نیوز با هدف اطلاع رسانی صحیح موضوعات خبری بدون وابستگی به احزاب سیاسی کار خود را آغاز کرده. وی گفت : مخاطبان عزیز می توانند از طریق آدرس اینترنتی http://kuhdashtnews.com/ به این پایگاه خبری دسترسی داشته باشند.