پیکر معلم مفقود شده در سیل ویسیان هنوز پیدا نشده است

  به گزارش اختصاصی خبرنگار لکنا، مراسم ختم معلم فداکار منطقه ی عشایری ویسیان در حالی در ماسور خرم آباد برگزار شده است، که تا کنون تلاش ها برای یافتن پیکر وی بی نتیجه مانده است. کاظم صفرزاده معلم فداکاری بود که یکی از دانش آموزان بیمار خود را به همراه دو تن دیگر از […]

139308011227144243907373

 

به گزارش اختصاصی خبرنگار لکنا، مراسم ختم معلم فداکار منطقه ی عشایری ویسیان در حالی در ماسور خرم آباد برگزار شده است، که تا کنون تلاش ها برای یافتن پیکر وی بی نتیجه مانده است.

کاظم صفرزاده معلم فداکاری بود که یکی از دانش آموزان بیمار خود را به همراه دو تن دیگر از دوستانش شبانه برای مداوا به درمانگاه ویسیان منتقل می کند. با نبود امکانات کافی در این درمانگاه، راه خرم آباد را در پیش می گیرند که در این حین دچار سیل ناشی از بارندگی های شبانه ی منطقه می شوند و شدت سیل به اندازه ای است که آنها را به همراه خودروی پژوشان با خود می برد.

علی رغم پیدا شدن جسد دانش آموزان، جسد این معلم دلسوز هنوز پیدا نشده است.

به نظر می رسد، در این حادثه دستگاه هایی مانند اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان به خاطر عدم پیش بینی لازم در خصوص افزایش قطر کانال پل ها و بهینه سازی راه ها و دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص نبود امکانات لازم در درمانگاه بخش ویسیان باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان اعلام کرده است، یک خودرو پراید نیز در هنگام عبور از پل شوراب درگیر سیلاب شده است و عملیات جستجو برای پیدا کردن سرنشینان این خودرو همچنان ادامه دارد.

وی به پیدا شدن قطعاتی از خودرو در طول مسیر رودخانه اشاره کرده و عنوان نموده: به منظور انجام عملیات جستجو بالگرد امداد و نجات هلال احمر آماده پرواز شده و مشغول جستجو در مسیر رودخانه است.
 نکته ی قابل توجه سکوت رسانه ملی در خصوص این حادثه ی مهم و دردآور است که افکار عمومی مردم لرستان را به شدت متأثر ساخته است.