قرارداد همکاری های اقتصادی میان لرستان و روس ها منعقد شد

  به گزارش لکنا، رییس اتاق صنعت معدن و کشاورزی خرم آباد از انعقاد قرارداد همکاری میان استان و ‘اسمالِنسک’روس ها در حوزه های مختلف خبر داد. حسین سلاح ورزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در آخرین مرحله از سفر هیات تجاری اقتصادی لرستان به کشور روسیه، قرارداد همکاری های تجاری-اقتصادی […]

IMG14204355

 

به گزارش لکنا، رییس اتاق صنعت معدن و کشاورزی خرم آباد از انعقاد قرارداد همکاری میان استان و ‘اسمالِنسک’روس ها در حوزه های مختلف خبر داد.

حسین سلاح ورزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در آخرین مرحله از سفر هیات تجاری اقتصادی لرستان به کشور روسیه، قرارداد همکاری های تجاری-اقتصادی بین استان های لرستان و اسمالنسک روسیه به امضا رسید.

وی افزود: در جریان سفر چهار روزه ی هیات تجاری اقتصادی لرستان به روسیه، تفاهم نامه ای با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان و ‘اوستروفسکی’ استاندار ‘اسمالِنسک’ روسیه به امضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد و ‘ولادیمیر پتروویچ آرخیپِنکوف’ رییس اتاق بازرگانی ‘اسمالنسک’ رسید.

وی اظهار داشت: دراین جلسه که علاوه بر استاندار لرستان و رییس کل دادگستری لرستان روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان جهاد کشاورزی لرستان هم حضور داشتند، ضمن ارائه ی نکات و مطالبی در خصوص توانمندی های لرستان، اعضای هیات لرستانی، با مدیران متناظر روسی و همکار خود دیدار و گفت وگو کردند.

وی ادامه داد: در همایش همکاری های اقتصادی دو استان، تجار و مدیران صنعتی حاضر در هیات لرستانی با حدود 40 نفر از مدیران شرکت ها و فعالان اقتصادی روسی دیدار و تبادل نظر کردند.