نشست فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با مدیران سایت های خبری برگزار شد

  به گزارش لکنا، امروز ظهر جلسه ای با حضور سرهنگ رستمی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، سروان تیموری رئیس پلیس فتای شهرستان کوهدشت، مسئولین حوزه ی ستادی فرماندهی انتظامی کوهدشت و مدیران پایگاه های خبری لکنا و حکمت کوهدشت در محل دفتر این فرماندهی برگزار شد. در ابتدای این جلسه سرهنگ رستمی به اهمیت رسانه […]

IMG_0406

 

به گزارش لکنا، امروز ظهر جلسه ای با حضور سرهنگ رستمی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، سروان تیموری رئیس پلیس فتای شهرستان کوهدشت، مسئولین حوزه ی ستادی فرماندهی انتظامی کوهدشت و مدیران پایگاه های خبری لکنا و حکمت کوهدشت در محل دفتر این فرماندهی برگزار شد. در ابتدای این جلسه سرهنگ رستمی به اهمیت رسانه ها در ایجاد آرامش در جامعه اشاره کرد و خواستار پیگیری مجوز سایت های خبری فعال شهرستان کوهدشت شد. ایشان با اشاره به ایجاد دفتر پلیس فتا در کوهدشت به عنوان سومین شهرستان استان خاطرنشان کرد: انتقاد باید وجود داشته باشد چرا که بدون انتقاد جامعه پس رفت خواهد داشت و تصور می شود هیچ نقصی وجود ندارد. اما باید مواظب اهانت به مسئولین بود و نباید عملکرد یک دستگاه به طور کلی نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: در یک مورد وبلاگی در یکی از روستاهای دورافتاده کوهدشت تبلیغ فروش رسیور ماهواره می کرد که با هوشیاری پلیس فتا با آن برخورد شد. خانواده ها باید مواظب فرزندانشان باشند که به کدام سایت ها و وبلاگ ها مراجعه می کنند.

ایشان در پایان عامل بسیاری از جرائم شهرستان را بیکاری دانست که باید مسئولین مرتبط نسبت به آن چاره اندیشی کنند.

 

IMG_0416

 

در ادامه ی این جلسه تیموری رئیس پلیس فتای کوهدشت با اشاره به پیش روی بودن هفته نیروی انتظامی از مدیران سایت ها خواست در بحث معرفی پلیس فتا و پیشگیری از جرائم فضای مجازی با این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان مدیران سایت های حکمت و لکنا به بیان دیدگاه های خود، اثر رسانه های مجازی در شهرستان، ضرورت تعامل دستگاه ها با اهالی رسانه و چالش های پیش رو پرداختند.