دیگر هنگام تایپ کردن احتیاط نکنید+دانلود

تصور کنید در حال کار کردن با رایانه خود هستید و همچنان که چشمانتان را به صفحه کلید دوخته اید مشغول تایپ کردن عبارتی هستید. عباراتی مثل آدرس یک سایت و یا درج عبارتی برای جستجو در گوگل. وقتی تایپ شما تمام می شود سر خود را بالا می آورید و با صحنه ای روبرو […]

تصور کنید در حال کار کردن با رایانه خود هستید و همچنان که چشمانتان را به صفحه کلید دوخته اید مشغول تایپ کردن عبارتی هستید. عباراتی مثل آدرس یک سایت و یا درج عبارتی برای جستجو در گوگل. وقتی تایپ شما تمام می شود سر خود را بالا می آورید و با صحنه ای روبرو می شوید که انتظار دیدنش را نداشته اید. مشکلی که پیش آمده این است که شما فراموش کرده اید زبان صفحه کلید را عوض کنید. تنها راهی که برایتان باقی مانده این است که هر چه تایپ کرده اید پاک کنید و دوباره عبارت را تایپ کنید. اما دست نگه دارید!

اگر شما هم یکی از کاربران فایرفاکس هستید دیگر نگران این مسئله نباشید. شما می توانید با نصب یک افزونه این مشکل را حل کنید. با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود در مواقعی که چنین مشکلی پیش می آید با فشار دادن کلید های ترکیبی Ctrl+F12 عبارت خود را اصلاح کنید. به عنوان مثال اگر به اشتباه عبارت "صصص.مشندش.هق" را در نوار آدرس تایپ کرده اید با این کلیدهای ترکیبی عبارت "www.lakna.ir" نمایش داده می شود (و بالعکس).

این افزونه قابلیت تنظیم جایگاه حروف فارسی بر روی صفحه کلید را دارا می باشد.

فرصت را از دست ندهید و همین الان این افزونه را از آدرس زیر دریافت کنید.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/easyfa/?src=api

 

موفق باشید

محمد قبادی (لک دیزاین)