امام جمعه خرم آباد: خبرنگاران با تیزبینی باید جلوی چاپلوسی و تملق مدیران را بگیرند

   امام جمعه خرم آباد گفت: خبرنگاران باید با واقع نگری و تیز بینی خود جلوی چاپلوسی و تملق مدیران را بگیرند و توسعه و پیشرفت جامعه را از آنان مطالبه کنند. به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در خطبه های نماز جمعه در خرم آباد پس از […]

139302191431051442717533

 

 امام جمعه خرم آباد گفت: خبرنگاران باید با واقع نگری و تیز بینی خود جلوی چاپلوسی و تملق مدیران را بگیرند و توسعه و پیشرفت جامعه را از آنان مطالبه کنند.

به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در خطبه های نماز جمعه در خرم آباد پس از دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: امروز 17 مردادماه مصادف با سالروز شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است.

وی افزود: این خبرنگار لرستانی که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کرد با خون خود نام و یاد خبرنگار را در تاریخ کشور زنده کرد و به همین دلیل این روز را روز خبرنگار نامگذاری کرده اند.

میرعمادی تصریح کرد: این شهید والا مقام با رشادت خود توانست در راه خدمت به جامعه اش جان خود را فدا کند و به همین مناسبت امروز هم فرصت مناسبی است تا از فداکاری های این قشر زحمت کش قدردانی کنیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های خبرنگاران انقلابی است، بیان کرد: خبرنگار باید متعهد، فداکار و دارای پشتکار قوی باشد، زیرا خبرنگاران با افکار عمومی جامعه سر و کار دارند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه سنگینی را در سطح جامعه بر عهده دارند که باید با تیزبینی بر تمام موضوعات جامعه تسلط داشته باشند و خواسته های مردم را از مسئولان مطالبه کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خبرنگاران باید با واقع نگری و تیز بینی خود جلوی چاپلوسی و تملق مدیران را بگیرند و توسعه و پیشرفت جامعه را از آنان مطالبه کنند.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: خبرنگاران با بیان خود در حوزه افکار عمومی جامعه نقش بسزایی دارند و می توانند دید جامعه را نسبت به مسائل مثبت و منفی موجود در جامعه مانند اشتغال، ازدواج، اعتیاد و طلاق و سایر مسائل جامعه باز کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات خبرنگاران را برطرف کنند به گونه‌ای که آن ها تأمین شوند و به چاپلوسی و تملق روی نیاورند، اظهار کرد: افکار عمومی جامعه باید در سلامتی کامل به سر ببرد تا شاهد پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف باشیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت های هفته خاطر نشان کرد: در هفته آینده پنجاه و پنجمین سالگرد ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله بروجردی را در پیش داریم که در اوج معنویت، معرفت، دیانت، ‌علم و دانش بوده است که بعد از گذشت 55 سال از رحلت این عالم ربانی حوزه‌های علمیه افتخار می‌کنند شخصیت بزرگ جهان اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آیت الله بروجردی در زمینه های مختلفی از جمله وحدت شیعه و سنی، تأسیس مسجد اعظم قم و ده‌ها مسجد و کتابخانه، ایجاد روشی نو در علم رجال و حدیث فعالیت داشته است.