تنها بیمارستان کوهدشت در فقر تجهیزات جان می‌دهد

  به گزارش خبرنگار لکنا، بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت، میراثی گرانبها از پنج دولت! می باشد که متأسفانه هر از چند گاهی با مشکلات اساسی مواجه می شود. بنا به اطلاع چند نفر از همشهریان عزیز؛ با خبر شدیم که تنها دستگاه خون شناسی بیمارستان امام خمینی خراب است. متأسفانه این دستگاه تقریباً یک […]

11

 

به گزارش خبرنگار لکنا، بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت، میراثی گرانبها از پنج دولت! می باشد که متأسفانه هر از چند گاهی با مشکلات اساسی مواجه می شود.

بنا به اطلاع چند نفر از همشهریان عزیز؛ با خبر شدیم که تنها دستگاه خون شناسی بیمارستان امام خمینی خراب است. متأسفانه این دستگاه تقریباً یک هفته ای است که خراب است و آزمایش های بیماران اورژانسی و بیمارستان از طریق مرکز درمانی محمد رسول الله صورت می  گیرد.این مرکز درمانی نیز فقط در ساعت اداری فعال است و پس از آن معلوم نیست بیماران باید به کجا مراجعه کنند. این در حالی است که می بایست مسئولین مربوطه قبلاً نسبت به خرید دستگاه یدکی اقدام می کردند تا با توجه به نقش حساس این دستگاه مردم این چنین با مشکل مواجه نشوند.

سل كانترها، دستگاه هاي تمام خودكاري هستند كه براي اندازه گيري كمي پارامترهاي خون در آزمايشگاه هاي پزشكي مورد استفاده قرار مي گيرند. وظيفه اصلي اين دستگاه ها تهيه گزارش سريع و دقيق به روشي ساده از پارامترهاي اصلي خون است ، به نحوي كه نمونه هاي غير طبيعي از نمونه هاي طبيعي تفكيك شده و جهت انجام بررسي هاي بيشتر آن ها از روش هاي متداول ديگر كمك گرفته مي شود.

این دستگاه برای بیماران اورژانسی و اتاق عمل نقش حیاتی داشته و از مسئولین مربوطه انتظار می رود نسب به خدمت در خور شأن مردم اقدام نمایند.