نامه ای شعرآلود به دکترروحانی/ علي گودرزيان (ع-پايدار)

ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی!  باسلام واحترام از شانه های ستبر «اشترانکوه» و «گرین» و ازبام همیشه ی فلک الافلاف«شاپورخواست» از میان ازدحام شهر «خایدالو»و با تمام زیبایی‌های زیباترین شهرکوچک دیروز ایران و خرم آباد امروز به شما «خوش هاتی!» و «خوش اُومای!» و خوش آمد می‌گوییم و به رسمی که بربالای قامت […]

ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی!

3

 باسلام واحترام

از شانه های ستبر «اشترانکوه» و «گرین» و ازبام همیشه ی فلک الافلاف«شاپورخواست» از میان ازدحام شهر «خایدالو»و با تمام زیبایی‌های زیباترین شهرکوچک دیروز ایران و خرم آباد امروز به شما «خوش هاتی!» و «خوش اُومای!» و خوش آمد می‌گوییم و به رسمی که بربالای قامت ما دوخته‌اند- رسم بنام مهمانوازی-گامهایتان را بر روی دیدگانمان می نهیم!

در پس هشت سال بازی آمارسازان فله‌ای براین زمین سوخته، با حضورجنابعالی درعرصه ی سیاست ایران، رستاخیزی از رویش جوانه های امید، دردل مردم صبورایران به ویژه نسل امروزین ایجاد شد! پیروجوان و زن ومرددر بیست و چهارم خرداد سال ۹۲ جریانی از شور و ذوق ونشاط را در خیابان وکوی و برزن راه انداختند! یک سال از آن اتفاق نیکو می گذرد افق‌های روشنی به روی ملت باز شده است. اماهنوز راه های نرفته‌ی بسیاری مانده است. هنوز دولت تدبیر وامید به دست باورمندان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیفتاده است و می‌رودتا آن همه شور و امیدآفرینندگان«حماسه ی سیاسی»، خدای ناخواسته به یأس و ناامیدی بدل شود! یک سال از آن دوران می‌گذرد اما هنوز در بسیاری از شهرستان‌ها نام دولت«تدبیرو امید» دردولت تدبیر و امیدروحانی غریب و ناشناخته مانده است! و… بگذریم!

جناب دکترروحانی!

 به وجودتان افتخار می‌کنیم و عنایت و توجه ویژه‌ی شما به لرستان را دردل های خود ثبت می‌کنیم و به خاطر می سپاریم و تعامل خوب مهندس هوشنگ بازوند با دولت «تدبیرو امید» را برای راه اندازی قطار توسعه‌ی استان، بزنگاه و فرصتی مناسب می‌دانیم! و انتظار داریم دولت محترم در بخش زیرساخت های توسعه یعنی ایجادشاهراه‌های زمینی به ویژه پهنای بانداینترنتی و شاهراه‌های دیجیتالی و فراهم کردن ورودآسان مردم لرستان به دنیای فراصنعتی و بهره برداری ازفرصت‌های کسب و کاردنیای فراصنعتی، دین خود را به لرستان ادا نمایدو همچنین دولت درسطحی بالاتر تلاش نمایدتا ظرفیت‌های پنهان و ناشناخته‎ی بسیار زیاد استانِ سرمایه پذیر و امن لرستان، دربخش گردشگری و ایجادصنایع مادر(پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی) به سرمایه گذاران ملی و فراملی شناسایی شود!

شعر«اسطوره‌های حوصله»را به طبع لطیف شما تقدیم می نماییم! اگر چه می دانیم شما نشان دادید که لرستان را فراموش نفرموده‌اید!

اسطوره های حوصله!

نام آوران قافله از یادرفته اند

لرهای با شرف، هله! ازیادرفته اند

من مانده ام به راستی!ازچیست بی صدا؟

شیران مانده درتله ازیادرفته اند

«مجلس تمام گشت و به آخررسیدکار»

اسطوره‌های حوصله ازیادرفته اند

چپ راست می زندونیز…. مردمان لر

در پشت این معامله ازیادرفته اند

این قوم قصه سازخاک «مفرغ و بلوط»

بی بحث و بی مجادله ازیادرفته اند

اینان که زیرضربه‌ی جنگ آنچنان شدند!

حالا بدون فاصله ازیادرفته اند

دیروز جنگ نامشان آوازه بود امروز

مثل نماز نافله ازیادرفته اند

شعرم فدای طاقت این مردم نجیب!

کاین گونه بی مجادله ازیادرفته اند