در خصوص پالایش لکنا

  پایگاه تحلیلی خبری لکنا، در حالی فعالیت خود را در فضای رسانه ای لرستان در سال 91 آغاز کرد که هدف گردانندگان آن چیزی جز کمک به اصلاح امور و مطالبه ی حقوق عمومی مردم لرستان نبود. هدفی که در فعالیت بعدی این رسانه نیز همواره مد نظر بوده و هست. اما اتفاق پالایش […]

zzzzzzzz5

 

پایگاه تحلیلی خبری لکنا، در حالی فعالیت خود را در فضای رسانه ای لرستان در سال 91 آغاز کرد که هدف گردانندگان آن چیزی جز کمک به اصلاح امور و مطالبه ی حقوق عمومی مردم لرستان نبود. هدفی که در فعالیت بعدی این رسانه نیز همواره مد نظر بوده و هست. اما اتفاق پالایش و فیلتر این سایت مسئله ای بود که به علت درج برخی کامنت های مخاطبان فهیم و فرزانه ی سایت اتفاق افتاد. بدین جهت از این عزیزان همچون گذشته می خواهیم که من بعد دقت بیشتری در کامنت نویسی به خرج دهند و به تذکرات داده شده در بخش " تحریریه" توجه بیشتری نمایند.

به هر روی با اهداف انسانی و بشردوستانه ی خود فعال تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهیم و از همراهی خبرنگاران زحمت کش و بی ادعای استان لرستان و مخاطبان همیشگی لکنا در سراسر ایران که پیگیر مشکل پیش آمده برای لکنا بودند، همچنین از شکیبایی مقامات محترم قضایی و انتظامی شهرستان کوهدشت و پیگیری برخی مسئولین محلی در این مدت کمال تشکر و امتنان را داریم.

 

مهدی دوست محمدی – مدیر مسئول