نشست مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد

  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص راه‌کارهای توسعه مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند‌. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص راه‌کارهای توسعه مشارکت شهرداری با آموزش […]

158144

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص راه‌کارهای توسعه مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند‌.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص راه‌کارهای توسعه مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند‌.

به گزارش لکنا، «گودرز کریمی‌فر» مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ابتدای این دیدار گفت‌: آموزش و پرورش باور دارد که برای انجام رسالت خود به تعامل و مشارکت سایر دستگاه‌ها نیاز دارد.

وی افزود‌: یکی از شاخص‌های مهم شهرداری و شورای شهر ساختن شهری آباد‌، متناسب با معیارهای تعریف شده جهانی است‌.

کریمی‌فر خاطر‌نشان کرد‌: شورای شهر و آموزش و پرورش دغدغه‌های مشترکی در ترویج فرهنگ شهرنشینی و احترام به حقوق شهروندی دارند‌.

وی صبغهٔ فرهنگی شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد را فرصت مناسبی برای توسعه همکاری و مشارکت بین دو نهاد مهم و تاثیر‌گذار شورای اسلامی شهر و آموزش و پرورش دانست و گفت‌: ظرفیت و ترکیب شورای شهر خرم‌آباد حاکی از فرهنگی بودن این شورا است و با حضور تعداد‌ی از فرهنگیان در شورای شهر نقطه قوتی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه فراهم شده است‌.

در ادامه این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد برای همکاری با آموزش و پرورش اعلام آمادگی کردند‌.

لازم به ذکر است در خصوص پرداخت معاوض املاک تخریبی آموزش و پرورش در طرح جامع شهری از جانب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قول مساعد و مکتوب داده شد‌.