سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب شد

  گودرز کریمی فر طی حکمی ناصر شریفی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب کرد . به گزارش لکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، درمراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، آئین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش ازنا برگزار شد. در این […]

srtg

 

گودرز کریمی فر طی حکمی ناصر شریفی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب کرد .

به گزارش لکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، درمراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، آئین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش ازنا برگزار شد.
در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت : با نگاه ارزشی که در نظام مقدس ما به برکت انفاس طیبه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب ایجاد شده ، مسئولیت معنا و مفهومی پیدا کرده است که دارنده ی این مسئولیت خود را امانتدار انقلاب می داند و می کوشد با غنیمت دانستن این فرصت ،با خدمت صادقانه زمینه قرب الهی را فراهم کند

محسن یوسفوند افزود : ما همه وامدار انقلابیم و طبیعی است که ممکن است فرصت خدمتگزاری به قشر شریف فرهنگیان و دانش آموزان چند روزی نصیبمان شود .
وی با اشاره به گذرا بودن این فرصت گفت : باید قدر لحظه لحظه ی این موهبت الهی را بدانیم و از این فرصت جهت ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت و رشد و تعالی آموزش و پرورش استفاده کنیم .

وی از سرپرست جدید خواست با جامع نگری به آموزش و پرورش و پرهیز از نگاه سطحی و قشری ، بالندگی و شکوفایی را برای آموزش و پرورش رقم زند .یوسفوند همچنین برنامه محوری ،کیفیت گرایی ،نگاه ویژه به توسعه فرایند پرورشی و توسعه فرهنگ اقامه نماز و تعامل سازنده با ائمه جمعه و جماعات و نهاد های فرهنگی را زمینه ساز ارتقاء فرهنگ و اندیشه در آموزش و پرورش برشمرد .
ناصر شریفی سرپرست جدید آموزش و پرورش ازنا هم با ذکر جمله ای از مقام معظم رهبری در خصوص جوانان گفت :با همفکری و همکاری فرهنگیان و دانش آموزان و اولیاء تلاش می کنم تا زمینه تهذیب ،تحصیل و ورزش جوانان را فراهم کنم .

لازم به ذکر است ناصر شریفی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ریاضی است که ۲۴ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد . وی هم اکنون عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ازنا نیز می باشد .