جزئیات جلسه ی کشاورزان در فرمانداری کوهدشت در خصوص سد معشوره

  پیرو دعوت به راهپیمایی و تظاهرات و تجمع در اعتراض به تعطیلی پروژه سد معشوره، توسط نمایندگانی از کشاورزان، فرمانداری از تعدادی از کشاورزان دعوت به عمل آورد تا طی جلسه ای،  آنها را از این تجمع منصرف نمایند. اما فرمانداری نتوانست آنها را منصرف نماید. آنطور که آقای بهزاد رشیدیان (یکی از نمایندگان کشاورزان) می […]

IMG12492014

 

پیرو دعوت به راهپیمایی و تظاهرات و تجمع در اعتراض به تعطیلی پروژه سد معشوره، توسط نمایندگانی از کشاورزان، فرمانداری از تعدادی از کشاورزان دعوت به عمل آورد تا طی جلسه ای،  آنها را از این تجمع منصرف نمایند. اما فرمانداری نتوانست آنها را منصرف نماید.

آنطور که آقای بهزاد رشیدیان (یکی از نمایندگان کشاورزان) می گوید، قرار است روزهای آینده جمع کثیری از کشاورزان همراه با ابزار و ماشین آلات کشاورزی در نقطه ای از شهر تجمع نمایند و یک راهپیمایی اعتراض آمیز در خصوص تعطیلی سد معشوره تا جلوی فرمانداری داشته باشند. راهپیمایی بعدی جلوی وزارت نیرو خواهد بود.

فرمانداری قول داده جلسه ی کشاوزران با استاندار را جور کند اما کشاورزان به این قانع نیستند و به دنبال یک تجمع اعتراض آمیز بزرگ هستند.

به گفته آقای بهزاد رشیدیان لازم است جلسه ای با آقای روحانی یا وزیر نیرو ترتیب داده شود تا صدای مظلومیت کوهدشت به بالادست برسد.

هنوز محل شروع و زمان دقیق راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز توسط آقای بهزاد رشیدیان اعلام نشده است.

آقای رشیدیان افزود ما درخواست تجمع خود را به صورت قانونی به فرمانداری می دهیم و درصورتی که به درخواست ما بی توجهی شود، این راهپیمایی و تجمع صورت می پذیرد و نخواهیم گذاشت که کوهدشت در بین دو رودخانه از تشنگی تلف شود.

یکی دیگر از کشاورزان گفت: حاضر است چند سال زندان هم برود اما آب به روی کوهدشت بسته نشود.

یکی دیگر از کشاورزان نیز گفت: قرار است گل درست کنند و به سر بمالند و به راهپیمایی بیایند.

بعضی از کشاورزان هم تاکید کردند که دوست دارند جان خود را در راه سیراب کردن کوهدشت از دست بدهند.

قرار است این راهپیمایی با دو شعار:

1- دفاع از نظام و ولایت 

 2-اعتراض به تعطیلی سد معشوره صورت پذیرد.

متاسفانه هنوز صدای اعتراض مردم کوهدشت به مقامات ارشد نظام نرسیده است.

روز جمعه نیز در حاشیه نماز جمعه طوماری در همین خصوص به امضای مردم کوهدشت رسید.

از قرار معلوم تمام دلایل تعطیلی سد معشوره بهانه ای بیش نیست و گرنه تاکنون وزارت نیرو مردم را در این زمینه توجیه می کرد. بارها اساتید حوزه و دانشگاه خواستار شفاف سازی شدند اما هیچ موقع شفاف سازی صورت نپذیرفت و خدا نکند مردم که به قول مقام معظم رهبری و امام راحل صاحبان نظام هستند ، فراموش شوند.