نماینده ولی فقیه در لرستان: لرستان نیازمند انجام کارهای بزرگ و موثر است

  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری کارهای بزرگ، استان لرستان امروز نیازمند اجرا و کارهای بزرگ عمرانی و طرح های اقتصادی موثر است. به گزارش لكنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادیˈ روز سه شنبه […]

80995487-5424095

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری کارهای بزرگ، استان لرستان امروز نیازمند اجرا و کارهای بزرگ عمرانی و طرح های اقتصادی موثر است.

به گزارش لكنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادیˈ روز سه شنبه در مراسم آغاز اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم آباد افزود: لرستان برای خروج از محرومیت نیازمند اجرای طرح هایی از قبیل فرودگاه، راه آهن و طرح های راهسازی است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات کنونی لرستان نیازمند عزمی راسخ، اتحاد و دلسوزی مسوولان است، گفت: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد از جمله این طرح ها به شمار می رود که گامی بزرگ برای خروج استان از محرومیت و توسعه نیافتگی محسوب می شود چراکه حمل و نقل و فرودگاه از زیرساختهای مهم توسعه هستند.

وی اظهار داشت: عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است و انجام فعالیت ها با رویکردی جهادی و ارزشی از جمله مهمترین برکات این نظام است.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران، میزان ارزش گذاری به افراد متناسب با فعالیت و سودمندی انان برای مردم است ؛ افزود: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد نیز نتیجه خدمت صادقانه و اتحاد و همدلی مسوولان در حوزه های مختلف است.

طرح تعریض و توسعه فرودگاه خرم آباد با اعتبار 510 میلیارد ریال و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به منظور پذیرش هواپیماهای پهن پیکر و انجام پرواز حج، اجرا می شود.