لرستان، قربانی افراطی گری های سیاسی شده است

استاندار لرستان گفت: متاسفانه استان لرستان همواره به ویژه در سال های اخیر قربانی افراطی گری های سیاسی از سوی جناح ها و احزاب مختلف شده و یکی از عوامل اصلی عدم توسعه یافتگی لرستان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی همین موضوع است.

80971500-5374705

 

به گزارش لكنا به نقل از ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ روز یکشنبه در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خرم آباد افزود: در استان لرستان 20 سال است که مباحث و مجادلات سیاسی بشدت دراین استان رواج یافته و شعله ور است و به همین دلیل دستگاههای اداری کاملا اقتصادی نیز در حوزه مدیریت های کاملا سیاسی قرار گرفته و فعال شده اند.

وی اظهار داشت: همین نگاه باعث شده که حتی دستگاه های کاملا اقتصادی و خدماتی استان لرستان می بایست تحت مدیریت افراد 100 درصد سیاسی باشند که به طور طبیعی این امر موجب بروز مشکل و موانع زیادی در مسیر انجام فعالیت ها و خدمات این دستگاهها خواهد شد.

وی با اشاره به محرومیت ها و مشکلات موجود در عرصه اقتصادی استان، تصریح کرد: وقت آن رسیده که پیگیری و فعالیت صرف در عرصه های سیاسی از استان لرستان به دیگر استان های بزرگ و توسعه یافته کشور منتقل شود تا مدیران اقتصادی و متخصص در حوزه های خدماتی، اقتصادی و معیشتی نیز بتوانند به این مردم خدمت کنند.

استاندار لرستان گفت: در این استان به حدی به مسایل سیاسی مورد توجه قرار دارد که انگار استان لرستان جز مسایل و مشکلات سیاسی، هیچ مشکل دیگری ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید به یک خودباوری دراین زمینه برسیم، اظهار داشت: عدم موفقیت در این عرصه به معنای تکرار مکررات و تداوم مسیر ناموفق گذشته برای رشد و توسعه اقتصادی لرستان است.

بازوند اضافه کرد: ادامه فعالیت ها و برنامه ریزی ها در راستای رشد و توسعه استان نمی تواند منجر به حل مشکلات این استان شود.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد با پرهیز و دوری از نگاه صرف و کاملا سیاسی به مسایل، دیگر حوزه های اقتصادی، خدماتی و فرهنگی نیز مود توجه مدیران استان قرار گیرد.