داود اکبری جایگاه سوم بوکس کشوری را آن خود کرد

ورزشکار دلفانی در مسابقات بوکس بزرگسالان کشور در وزن ۶۹ کیلوگرم با اقتدار به مقام سوم این رقابت ها دست یافت

اکبری-150x150

لکنا به نقل از نسیم دلفان:

 بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی هیات بوکس استان البرز برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها ۲۵۰ بوکسور از ۳۱ استان کشور حضور داشتند که پس از پنج روز رقابت فشرده، تیم اعزامی استان لرستان در جایگاه سوم ایستاد.

در پایان این رقابت ها، تیم تهران با ۲۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های گیلان و لرستان به ترتیب با ۱۹ و ۱۷ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان در گفتگو با خبرنگار نسیم دلفان گفت : در تمام رشته های ورزشی رده بزرگسالان از جایگاه و اهمیت بالاتری نسبت به بقیه برخوردار است.

فردین باقری در ادامه اظهار داشت : در این مسابقات داود اکبری بوکسور شایسته دلفانی از ورزشکاران تیم اعزامی لرستان توانست در گروه وزن ۶۹ کیلوگرم با اقتدار به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

وی تصریح نمود ، این جوان ورزشکار با وجود اینکه صورتش از ناحیه ابرو به شدت زخمی شده و شکاف برداشته بود اما جانانه در این مسابقات مبارزه کرد و مقام سوم کشوری را از آن خود کرد.

شایان ذکر است ، سرپرست اداره ورزش و جوانان دلفان به همراه دکتر باقری فرماندار این شهرستان برای تقدیر از این جوان شایسته و افتخار آفرین در منزل این قهرمان ورزشی حضور یافته و از وی و خانواده محترمشان تقدیر و تشکر کردند.

امیدواریم روز به روز شاهد افتخار آفرینی های بیشتر و بهتری از این عزیزان باشیم.

IMG_3517

IMG_3529