مربی آرژانتین : این بار در گروه زندگی هستیم/ راستش خیلی ایران را نمی شناسم! + تاريخ و ساعت بازي هاي ايران

  سرمربی تیم ملی آرژانتین می گوید همگروهی با ایران و بوسنی برای این تیم گروه زندگی را ساخته است به گزارش لكنا به نقل از خبرآنلاین ؛ آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین از همگروهی با ایران راضی است. سرمربی آرژانتین در این باره می گوید:« همیشه قرعه آرژانتین گروه مرگ می شد اما این بار […]

alejandro_sabella

 

سرمربی تیم ملی آرژانتین می گوید همگروهی با ایران و بوسنی برای این تیم گروه زندگی را ساخته است

به گزارش لكنا به نقل از خبرآنلاین ؛ آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین از همگروهی با ایران راضی است. سرمربی آرژانتین در این باره می گوید:« همیشه قرعه آرژانتین گروه مرگ می شد اما این بار خوشبختانه در گروه زندگی هستیم. به نظرم در گروه خوبی قرار گرفتیم و شانس بالایی برای صعود داریم.»

او درباره شناختش از تیم های این گروه گفت:« نیجریه یک تیم قدرتی و خوب است که سابقه بازی با این تیم را داریم. دیگر تیم های گروه ما بوسنی را دیده ام اما شناختی از ایران ندارم و خیلی از این تیم شناخت ندارم.»

او ابراز امیدواری کرده است که مسی تا جام جهانی در اوج آمادگی باشد.

………………………………

زمان ديدارهاي تيم ملي ايران به وقت ايران شرح ذيل است:

تیم ملی ایران در اولین بازی خود 26 خرداد ساعت 21:30 به وقت محلی در کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت.

تیم ملی در دومین دیدار باید با سرگروه گروه F یعنی آرژانتین در تاریخ 31 خرداد 1393 ساعت 18:30 در شهر بلوهوریزونته بازی خواهد کرد.

همچنین شاگردان کارلوس کی‌روش چهارم تیر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سالوادور ساعت 19:30 با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.