گزارش تصویری – تشریحی/ همایش بزرگ پیاده روی 30 هزار نفری در کوهدشت برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی همایش بزرگ پیاده روی 30 هزارنفری به مسافت هفت کیلومتر برگزارشد.   به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که روز جمعه به همت سپاه شهرستان کوهدشت و از مقابل ساختمان این نهاد شروع شد، بیش از 40 هزار نفر از مردم این شهرستان، مسیر هفت کیلومتری تا قبرستان […]

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی همایش بزرگ پیاده روی 30 هزارنفری به مسافت هفت کیلومتر برگزارشد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که روز جمعه به همت سپاه شهرستان کوهدشت و از مقابل ساختمان این نهاد شروع شد، بیش از 40 هزار نفر از مردم این شهرستان، مسیر هفت کیلومتری تا قبرستان قدیمی روستای سرخ دم لکی را راهپیمایی کردند.

دراین همایش که معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهدشت حضور داشتند، پس از انجام قرعه کشی، 51 جایزه به برخی شرکت کنندگان اهدا شد.

یک دستگاه خودروی پراید، دوقبضه تفنگ شکاری، 10 سکه طلا و …از جمله جوایز این همایش پیاده روی بود.

امام جمعه کوهدشت دراین همایش با بیان این که مردم کوهدشت همیشه در تمامی صحنه ها حضور دارند، از حضور چشم گیر مردم در این همایش تقدیر کرد.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به تاکید مکرر اسلام در زمینه پرداختن به امر ورزش، یادآور شد: این گونه همایش ها باعث ایجاد همدلی و وحدت بیشتر میان مردم خواهد شد که باید تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت نیز در حاشیه این همایش، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امر به ورزش امر به معروف است ، گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ نشاط و شادابی و ارتقای روحیه سلامتی و به همت سپاه ناحیه کوهدشت برگزارشده است.

سرهنگ پاسدار عباس آدینه وند ادامه داد: درست است این همایش برای شرکت 30 هزار نفر تدارک دیده شده بوده اما همان طور که مشاهده کردید بیش از این تعداد حضور یافته اند و این باعث خوشحالی است که مردم ما به امر ورزش این چنین اهمیت می دهند.