پیشنهاد اغواکننده‌ای که نعمت‌پور نپذیرفت

  رئیس هیئت کشتی لرستان می‎گوید حدود یک سال پیش طالب نعمت‎پور از یک کشور خارجی پیشنهاد داشت و حتی یک هفته در آنجا تمرین کرد. عبدالله عزیزپور در گفت‎وگو با ايسنا، درباره این مساله اظهار کرد: بعد از المپیک 2012 لندن، آذربایجانی‎ها به طالب پیشنهاد دادند که با قراردادی 150 هزار دلاری و حقوق […]

27683

 

رئیس هیئت کشتی لرستان می‎گوید حدود یک سال پیش طالب نعمت‎پور از یک کشور خارجی پیشنهاد داشت و حتی یک هفته در آنجا تمرین کرد.

عبدالله عزیزپور در گفت‎وگو با ايسنا، درباره این مساله اظهار کرد: بعد از المپیک 2012 لندن، آذربایجانی‎ها به طالب پیشنهاد دادند که با قراردادی 150 هزار دلاری و حقوق ماهیانه 5 هزار دلار برای آن کشور کشتی بگیرد که طالب هم حدود یک هفته با آنها تمرین کرد.

وی ادامه داد: با این‎که بنا در حق نعمت‎پور ظلم کرد و با وجود شایستگی او را به المپیک نبرد، اما طالب قید پول را زد و آن زمان به من گفت: هر قدر با خودم کلنجار رفتم این پیشنهاد را قبول کنم، نتوانستم و دوست دارم اگر افتخاری کسب می‎کنم برای کشورم عزیزم باشد و هموطنانم خوشحال شوند.

عزیزپور تأکید کرد: طالب با همه مشکلاتی که داشت «کم» خودمان را به «زیاد» دیگران ترجیح داد و باید مسئولان قدر چنین افرادی را بدانند.

نعمت‎پور در گفت‎وگو با ایسنا این موضوع را تأیید کرد اما حاضر نشد در مورد جزییات صحبت کند.