تجمع جمعی از فرهنگیان دلفان مقابل شورای شهر

  جمعی از فرهنگیان شهرستان دلفان به نشانه اعتراض عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسه استانداری در رابطه با طرح جامع شهری و حل مشکلات زمین های فاز ۳ و ۴ فرهنگیان در مقابل شورای اسلامی شهر نورآباد تجمع کردند. عصر دیروز جمعی از فرهنگیان شهرستان دلفان به نشانه اعتراض عدم حضور اعضای شورای […]

blog6

 

جمعی از فرهنگیان شهرستان دلفان به نشانه اعتراض عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسه استانداری در رابطه با طرح جامع شهری و حل مشکلات زمین های فاز ۳ و ۴ فرهنگیان در مقابل شورای اسلامی شهر نورآباد تجمع کردند.
عصر دیروز جمعی از فرهنگیان شهرستان دلفان به نشانه اعتراض عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسه استانداری در رابطه با طرح جامع شهری و حل مشکلات زمین های فاز ۳ و ۴ فرهنگیان در مقابل شورای اسلامی شهر نورآباد تجمع کردند.

به گزارش دلفان امروز حسن محمودی که به نمایندگی از فرهنگیان در جلسه شورای شهر شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار دلفان امروز از قول مساعد اعضای شورا برای رفع مشکلات فرهنگیان در خصوص این مشکل خبر داد و افزود در جلسه فردا که بناست در فرمانداری و با حضور اعضاء شورای شهر، شهردار، فرماندار و نمایندگان استانداری و اداره راه و شهرسازی استان در خصوص طرح جامع مسکن شهری برگزار شود؛ اعضاء شورای شهر از آزادسازی زمین های فاز ۳ و ۴ حمایت نمایند.

هوشمند احمدی رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد در گفتگو با خبرنگار دلفان امروز با بیان این نکته که اعضاء شورا تمایل به حل مشکلات فرهنگیان دارند افزود باید با بررسی نقشه جامع شهری سود و زیان این طرح برای شهر را در نظر گرفته و در آن صورت به رفع این مشکل بپردازیم.

وی با اعلام اینکه اگر این مشکل در طرح بازنگری امسال حل نشود تا ۱۰ سال آینده به قوت خود باقی خواهد ماند تصریح کرد که تمام توان خود را برای حل این مشکل به کار خواهد بست.

لازم به ذکر است بحث آزادسازی زمین های فاز ۳ و ۴ فرهنگیان دارای تاریخچه طولانی است و قبل از انتخابات مجلس نهم، نماینده وقت سلسله و دلفان با نصب بنرهای در سطح شهر از آزادسازی زمین های فاز ۴ فرهنگیان خبر داده بود که هیچگاه عملی نشد.

نماینده فعلی مجلس نیز در گفتگو با دلفان امروز از خبرهای خوش برای فرهنگیان در مورد این زمین ها خبر داده بود که تاکنون خبر خوشی در این مورد نشنیده ایم.

با همه این اوصاف منتظر جلسه فردا صبح هستیم و امیدواریم فردا خبرهای خوشی را در این مورد برای قشر زحمت کش فرهنگیان منتشر نماییم.