به همت فرشاد حيدري و مجموعه ي بانك ملي ايران، احداث کارخانه سیمان پلدختر قطعی است

مدیر کل صنعت٬ معدن و تجارت لرستان از قطعیت احداث کارخانه سیمان پلدختر با همکاری بانک ملی خبر داد.

IMAGE634907320333013263

 

مدیر کل صنعت٬ معدن و تجارت لرستان از قطعیت احداث کارخانه سیمان پلدختر با همکاری بانک ملی خبر داد.

به گزارش لكنا، بیرانوند بعدازظهر پنج شنبه ۷ شهریور در نشست خبری استاندار لرستان که در محل استانداری برگزار شد گفت: براساس تفاهم نامه ای که با بانک ملی ایران انعقاد شده است با تامین منابع مالی و ارزی توسط این بانک احداث کارخانه سیمان پلدختر قطعی است.

 

وی با اشاره به احداث پتروشیمی کوهدشت با سرمایه گذاری ۱۷۰۰ میلیارد تومانی افزود: بدلیل مشکل تامین منابع در حال حاظر مشکل تولید خاص یک منطقه نیست با این حال لرستان هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

مدیر کل صنعت٬ معدن و تجارت لرستان گفت: در حال حاظر با افزایش بازارهای صادراتی٬ صادرات استان از ۱۲ کشور به ۲۲ کشور افزایش یافته است.

 

بیرانوند همچنین به افزایش ظرفیت ذخیره سازی غلات در استان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مشکلات استان فقدان ظرفیت ذخیره سازی غلات بود که خوشبختانه در حال حاظر این ظرفیت به ۵۵۰ هزار تن یعنی دو برابر افزایش یافته است و تا ۶۰۰ هزار ت ظرفیت ذخیره سازی نیز می رسد.

 

وی به تلاش های استاندار لرستان برای رفع موانع پیش روی صنعت در استان اشاره کرد و افزود: استاندار لرستان در این مدت ۱۵۱ مورد بازدید از واحدهای صنفی داشته و ۳۵۱ جلسه نیز با حضور ایشان و یا معاونین استانداری در راستای رفع موانع صنعت در استان و یا تهران برگزار شده است که رفع موانع تولید در شرکت پارسیلون خرم آباد با 400 نفر کارگر از جمله دستاورد این پیگیری ها است.