گزارش تصویری/ کنسرت موسیقی مهران غضنفری در کوهدشت

به گزارش لکنا، کنسرت موسیقی مهران غضنفری خواننده ی جوان و موفق کوهدشتی به همراه گروه  نوای سیمره روزهای 18 ،19 و 20 مردادماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امید این شهرستان برگزار شد. آهنگسازی و شعر تمام تصنیف های اجرا شده به استثنای یک تصنیف که شعر آن از شاعر توانمند […]

به گزارش لکنا، کنسرت موسیقی مهران غضنفری خواننده ی جوان و موفق کوهدشتی به همراه گروه  نوای سیمره روزهای 18 ،19 و 20 مردادماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امید این شهرستان برگزار شد. آهنگسازی و شعر تمام تصنیف های اجرا شده به استثنای یک تصنیف که شعر آن از شاعر توانمند کوهدشتی مرتضا خدایگان بود کار مهران غضنفری بود و داود رضایی نوازنده ی چیره دست کمانچه نیز کار تنظیم آهنگ ها را انجام داده بود. نکته ی قابل توجه استقبال کم نظیر شهروندان کوهدشتی از این کنسرت بود به نحوی که بخش از حاضرین با حالت ایستاده کنسرت را دیدند و شنیدند. همچنین تماشاگرانی از خرم آباد، نورآباد و تهران در سالن حضور داشتند. مهران غضنفری در حاشیه ی این کنسرت در گفتگو با خبرنگار لکنا گفت: تور استانی گروه موسیقی نوای سیمره به منظور اجرا در شهرهای مختلف استان از اواسط شهریورماه آغاز شده و در مهرماه اجراهایی در تالار اندیشه ی تهران( سه روز) ، کرمانشاه و سنندج خواهیم داشت. غضنفری همچنین ابراز داشت: بر اساس اعلام دکتر ارجمندی رئیس دفتر موسیقی حوزه ی هنری کشور، اولین کاست شرکتی به زبان لکی با عنوان ” پلخاشه” در نیمه ی دوم شهریورماه توسط اینجانب و گروه نوای سیمره در تهران ضبط و روانه ی بازارخواهد شد.

بخشی از تصنیف “هم آواز” که در کنسرت کوهدشت به اجرا در آمد:

چنه هفت آسمون دویرا کتینه

ایسه که هایمه بارا تو هتینه

کتینه ور دلک واگیژه کوم خم؟

هونه چوی توزه أر مینگون منینه

 

عکاس: بیات آزادبخت/ لکنا

 

bayat azadbakhtbayat azadbakht (13) bayat azadbakht (12) bayat azadbakht (11) bayat azadbakht (10) bayat azadbakht (9) bayat azadbakht (8) bayat azadbakht (7) bayat azadbakht (6) bayat azadbakht (5) bayat azadbakht (4) bayat azadbakht (3) bayat azadbakht (2) bayat azadbakht (1)