دندان‌های الکترونیکی: گزارش مصرف دخانیات و نوشیدنی به پزشکان

جاسوسی اجباری از نوع مفیدش. دقیقا شرح حال این دندان‌های دیجیتالی جدید است که پزشکان را مستقیما در جریان مصرف سیگار و نوشیدن مایعات غیر سالم قرار می‌دهد. این دندان‌ها به سنسوری بسیار حساس مجهز هستند که در هنگام حرکت دهان و فک‌ها، به تشخیص هر نوعی از مواد خوردنی یا دخانیات می‌پردازند. باید با […]

b0a2e86e0b9e95d5496d61e975ea819b_XL

جاسوسی اجباری از نوع مفیدش. دقیقا شرح حال این دندان‌های دیجیتالی جدید است که پزشکان را مستقیما در جریان مصرف سیگار و نوشیدن مایعات غیر سالم قرار می‌دهد. این دندان‌ها به سنسوری بسیار حساس مجهز هستند که در هنگام حرکت دهان و فک‌ها، به تشخیص هر نوعی از مواد خوردنی یا دخانیات می‌پردازند.

باید با این موضوع کنار آمده و تحویل گزارشات دروغ به دکترتان را به دست فراموشی بسپارید. زیرا او همواره از اخرین چیزی که نوشیده‌اید، آخرین باری که مسواک زده‌اید و این که به تازگی سیگار کشیده‌اید یا خیر باخبر است.
tooth.sensor

متخصصان دانشگاه ملی تایوان، با ساخت این دستگاه با دقت 94 درصد، شیوه‌ای نوین از معاینات و بررسی‌های پزشکی را توسعه داده‌اند ظاهرا استفاده از چنین وسایلی برای نظارت بر بهداشت و سلامتی دیگر دارد به امری عادی تبدیل می‌شود.

این دندان‌ها هم با تجزیه و تحلیل حرکات فک شما در حال استعمال دخانیات یا نوشیدن نوشیدنی، داستان بی توجهی شما به سلامتی‌تان را از طریق یک فرستنده بلوتوث مخابره می‌کند.