نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی لرستان اعلام شد

  به گزارش لکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به ‌وب‌سایت استانداری لرستان به نشانی lorestan.ir یا پرتال خبری استانداری لرستان به نشانی lorestan-news.ir از نتیجه این آزمون مطلع شوند. داوطلبان با ثبت کد ملی و شماره شناسنامه خود در سامانه مربوطه می‌توانند ضمن اطلاع از […]

MakeThumnail.ashx

 

به گزارش لکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به ‌وب‌سایت استانداری لرستان به نشانی lorestan.ir یا پرتال خبری استانداری لرستان به نشانی lorestan-news.ir از نتیجه این آزمون مطلع شوند.

داوطلبان با ثبت کد ملی و شماره شناسنامه خود در سامانه مربوطه می‌توانند ضمن اطلاع از نتیجه آزمون، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و استانداری لرستان را نیز مشاهده کنند.

كساني که در مرحله نخست آزمون استخدامی استانداری این استان پذیرفته شده‌اند مصاحبه علمی ندارند و تنها گزینش‌های لازم برای این افراد انجام خواهد شد.

در این آزمون حدود 14 هزار نفر نام‌نویسی نمودند اما کم‌تر از 10 هزار نفر يعني معادل 67 درصد آنها در این آزمون شرکت کرده‌اند. بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده مقرر بود بیش از 2 برابر ظرفیت استان در این آزمون پذیرفته شود که به دلیل این که بسیاری از شرکت‌کنندگان حدنصاب علمی را كه نمره 60 بود کسب نکردند، نرمه 40 ملاك قبولي قرار داده شد و اكنون حدود یک و نیم برابر ظرفیت درخواستی استان پذیرفته شده‌اند.

شايان ذكر است آزمون استخدامی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان 30 فروردین‌ماه امسال برگزار شد.