مرگ یک وکیل در اثر نبود آمبولانس در شهر کونانی!

آقای مجید سلطانی وکیل دادگستری روز چهارشنبه هفته ی گذشته با مراجعه به مرکز درمانی شهر کونانی متاسفانه مورد مداوای مناسبی از سوی پرسنل مرکز درمانی قرار نگرفت و به دلیل نداشتن آمبولانس با ماشین شخصی ایشان را به کوهدشت منتقل کردند که در بین راه به رحمت خدا رفتند.

98464159715415460786
شهر کونانی که دارای قدمتی مثال زدنی میباشد دارای کمبودهای رفاهی، آموزشی و بهداشتی بیشماری میباشد که از جمله آنها نداشتن مرکز درمانی مجهز و مهمتر از همه نداشتن یک آمبولانس جهت رساندن بیمارانی که نیاز به مراجعه ضروری به کوهدشت دارند می باشد. این کمبود باعث شد که یکی از شهروندان جان خود را از دست بدهد.
آقای مجید سلطانی وکیل دادگستری روز چهارشنبه هفته ی گذشته با مراجعه به مرکز درمانی شهر کونانی متاسفانه مورد مداوای مناسبی از سوی پرسنل مرکز درمانی قرار نگرفت و به دلیل نداشتن آمبولانس با ماشین شخصی ایشان را به کوهدشت منتقل کردند که  در بین راه به رحمت خدا رفتند.
لازم به ذکر است که دوسال پیش زمانی که آقای استاندار به شهر کونانی آمدند به جای اینکه کمبودهای شهر را نشان دهند، مسئولین یک دستگاه آمبولانس را از مناطق اطراف آوردند و در جلو چشمان آقای استاندار مستقر کردند!
گزارش: محمدکاظم یاری